اعلام مصوبات شورای شهر همدان برای حمایت از جامعه معلولان

خبرگزرای پانا: سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب مصوبه حمایت از جامعه معلولین همدان در شورا خبر داد.

کد مطلب: ۲۹۰۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، "كامران گردان" با اعلام این خبر افزود: اهدای زمینی به طور رایگان یكی از مصوبات شورا است كه در این زمینه مقرر شد شهرداری نسبت به معرفی قطعه زمینی مناسب برای تشكل‌های مختلف از قبیل جامعه معلولان، انجمن روشندلان و... اقدام كند تا تشكل‌های مورد نظر با محوریت جامعه معلولان ظرف دو سال آینده نسبت به احداث آن با هزینه خود اقدام كنند.

گردان با اشاره به نبود ساختمان مناسب جهت انجام امور اداری جامعه معلولین اضافه كرد: طبق مصوبه شورا شهرداری مكلف شده ساختمان مناسبی را برای مدت حداكثر دو سال به طور موقت و بدون اخذ اجاره بها در اختیار جامعه معلولین قرار دهد مشروط بر اینكه هزینه‌های جاری و نگهداری بر عهده جامعه معلولین باشد.

وی اضافه كرد: همچنین مقرر شده جامعه معلولین همدان نماینده‌ای را به شورای اسلامی شهر معرفی كند تا در موارد مورد نیاز در جلسات ذی ربط از نامبرده برای اخذ نظر مشورتی دعوت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان تأكید كرد: از دیگر مصوبات شورا در خصوص جامعه معلولان این بود كه مقرر شد شهرداری در مناسب‌سازی معابر و فضاهای شهری و نیز ساختمان‌های شهرداری اقدامات لازم را به عمل آورد.

گردان افزود: شهرداری و سازمان‌های تابعه، قانون مربوط به اختصاص سهمیه استخدام معلولین را همانند گذشته رعایت كنند.

گردان در پایان یادآور شد: همكاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در زمینه نصب بنر در سطح شهر به مناسبت هفته معلولین و مساعدت مالی شورا از محل اعتبارات ماده 17 بودجه مصوب سال جاری شهرداری برای جامعه معلولین ایران شعبه استان همدان از دیگر مصوباتی بوده كه اجرایی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار