جذب بیش از 34 درصد تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی در آذربایجان شرقی

خبرگزاری پانا:معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تاکنون بیش از 34 درصد ازتسهیلات خرید ماشینها وادوات کشاورزی در آذربایجان شرقی از محل خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون کشاورزی سال ۹۳ جذب شده است.

کد مطلب: ۲۹۰۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ایوب ایرانی فام در حاشیه جلسه معاونین تولیدات گیاهی و روسای ادارات مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ها در محل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این میزان تسهیلات از طریق پیگیری اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی جذب شده است.
وی نرخ سود و کارمزد این تسهیلات را ۱۷ درصد و دوره بازپرداخت آن را ۵ سال عنوان نموده و گفت: میزان جذب شده تسهیلات تا مورخه 11 آذرماه به مبلغ 134میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.
معاون تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به اعتبار 395 میلیارد ریالی استان آذربایجان شرقی در بخش مکانیزاسیون در سالجاری افزود: تسهیلات اختصاص یافته برای خرید ماشین ها و ادوات کشاورزی در نیمه دوم خرداد امسال به استان ابلاغ و از اواخر تیر، کار معرفی متقاضیان به بانک کشاورزی آغاز شده است در این بخش تابحال موفق شده ایم 34 درصد جذب اعتبار کنیم.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی بخاطر داشتن ماشین آلات و تراکتورهای فرسوده زیاد، اعتبار و تسهیلات بیشتری می طلبد افزود: سهمیه آذربایجان شرقی برای جذب تراکتور در سالجاری 690 دستگاه می باشد که تاکنون 224 دستگاه تراکتور جذب شده است که امیدوارم با همکاری بانک کشاورزی جذب بیشتری در این خصوص صورت گیرد.
ایرانی فام تعداد پرونده های ارسالی به پلیس راهنمایی و رانندگی جهت پلاک گذاری را 324 پرونده عنوان نموده و گفت: از این تعداد پرونده تاکنون 145 تراکتور مورد بازدید راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و 91 دستگاه نیز پلاک گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار