مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خبر داد:

تدارک ساخت سریال سردار شهید مهدی زین الدین در قم

خبرگزاری پانا: مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه فضای صدا و سیمای استان قم فضایی آرمانی و ارزشی است از تدارک ساخت سریال زندگی سردار شهید مهدی زین الدین خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرام محمدی نیا در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ابراز کرد: فضای صدا و سیمای استان قم فضایی ارزشی و آرمانی است و همه کارکنان این مرکز نسبت به اشاعه ارزش ها جدی و دغدغه مند هستند.

وی با بیان اینکه پرداختن به دین، اخلاق، امید و آگاهی محورهای مورد تاکید مقام معظم رهبری در صدا و سیما است، گفت: برای حصول به نتایج مطلوبتر، این محورها در سازمان آنالیز شده و علاوه بر آن موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، مضامین شعار سال و بخصوص احیاء ارزش های دفاع مقدس در راس برنامه های برنامه سازان سازمان قرار گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در ادامه خاطرنشان ساخت: علیرغم اینکه در راستای احیاء ارزش های دفاع مقدس اقدامات و تعاملات بسیار خوب و قابل توجهی در این مرکز صورت گرفته است، اما این به معنای نادیده گرفتن تلاش های دلسوزانه دیگران در این زمینه نیست.

وی افزود: همه اقداماتی که در راستای حفظ و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد، در مقابل کسانی که جان خود را در راه دفاع از دین و مکتب اهدا نمودند، ناچیز است و هیچکس را یارای آن نیست که بتواند حق شهدا را تمام و کمال ادا نماید.

محمدی نیا با بیان اینکه دغدغه همه کارکنان صدا و سیما حرکت در مسیر احیاء ارزش های فرهنگ ایثار و شهادت است، اظهار کرد: حرکت های پرشتاب و باارزشی که با رویکرد جدید اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم اخیرا ایجاد شده، نوید بخش آینده ای پویا است و امیدواریم اقدامات صورت گرفته سبب دستگیری شهدا از ما در روز جزا باشد.

وی سپس با ارائه چند طرح پیشنهادی، برگزاری آئین مشاعره شعر پایداری در مناسبت های ویژه را از راه های گسترش فرهنگ دفاع مقدس خواند و عنوان نمود: معرفی رمان های مطرح و جدید دفاع مقدس بخصوص تقریظات مقام معظم رهبری و ساخت مستند پرواز ویژه هفت خلبان شهید قمی در دوران دفاع مقدس از جمله دیگر برنامه های سازمان در جهت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است که البته پروژه های مذکور با حمایت دستگاه های ذیربط سریع تر به انجام خواهد رسید.

ساخت سریال شهید زین الدین؛ دستاورد مهم حضور سردار نقدی در قم

مدیرکل صدا و سیمای استان قم به حضور اخیر سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در قم اشاره کرد و ابراز داشت: طی جلسه ای در حضور ایشان، طرح ساخت سریال 13 قسمتی شهید زین الدین در قم مورد موافقت قرار گرفت.

وی همچنین ساخت ساختمان پایگاه بسیج صدا و سیمای استان و همچنین ساخت تله فیلم روستای شهید پرور فردو را از دیگر مسائل مورد توافق در حضور سردار نقدی عنوان نمود.

محمدی نیا در پایان با اشاره به مراحل ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس استان قم ابراز کرد: این مجموعه، مرکز بسیار گسترده و مناسبی جهت تولید و پخش برنامه های مرتبط با دفاع مقدس است و ضرورت دارد زیرساخت های فنی لازم جهت این کار فراهم گردد.

لازم به ذکر است این جلسه همزمان با 15 آذر سالروز شهادت خبرنگاران رسانه ملی، روز بسیج صدا و سیما، و به منظور تقدیر مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم از عملکرد صدا و سیما در پوشش برنامه های مربوط به دفاع مقدس در استان ترتیب یافته بود؛ حسینی مدیرکل حفظ آثار قم نیز در این جلسه، طی سخنان مبسوطی گزارشی از فعالیت های آن اداره کل ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار