فرماندار اردبیل خبرداد:

اعلام نرخ جدید نان در اردبیل

خبرگزاری پانا:فرماندار اردبیل از اعلام نرخ جدید نان در اردبیل خبرداد.

کد مطلب: ۲۸۸۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرماندار اردبیل اظهار داشت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر قمیت نان در اردبیل تغییر پیدا نکرده بود ما با اعمال تغییر قیمت در این دو سال نرخ جدید را اعلام کردیم.

جواد پاریاد زنجانی افزود: نانوایان از افزایش هزینه‌های مربوط به تولید نان از جمله افزایش قیمت انرژی، هزینه‌های جانبی اجاره و کارگر و ... همواره گلایه‌مند بودند و متناسب با این افزایش هزینه‌ها تغییر نرخ انجام نشده بود که تصمیم گرفتیم بر اساس شرایط موجود قیمت جدید را اعلام کنیم که از امروز در اردبیل اعمال می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با این نرخ‌گذاری جدید وضعیت نان در استان اردبیل از نظر کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند و از طولانی بودن صف‌های خرید نان مردم کاسته شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل تصریح کرد: مردم اردبیل از امروز نان لواش را به قیمت 150 تومان، سنگگ را به قیمت 500 تومان ‌و بربری را نیز به قیمت 500 تومان می‌توانند خریداری کنند و افزایش غیر از این مورد قبول نبوده و قطعاً با نانوایان متخلف برخورد خواهد شد.

پاریاد زنجانی در مورد فعالیت نانوایی‌های آزادپز نیز بیان کرد: هیچ تغییری در قیمت این نوع نانوایی‌ها اعمال نشده و متناسب با شرایطی که در این نانوایی‌ها در خرید آرد آزاد حاکم است تولید و فروش نان انجام می‌شود و قطعا با نظارت‌هایی که اعمال می‌کنیم سعی داریم تا ضعف‌های احتمالی و نارسایی‌ها برطرف شود.

وی در مورد افزایش 80 درصدی نرخ نان در اردبیل به عنوان یک گلایه مردمی نیز گفت: مردم باید بدانند قیمت نان در اردبیل در دو سال اخیر هیچگونه افزایشی نداشته و ما با در نظر گرفتن این شرایط سعی کردیم تا این نرخ‌گذاری را انجام دهیم تا رضایت‌مندی نانوایان و خبازان نیز فراهم آید.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود یادآور شد: همچنان قیمت نان در اردبیل نسبت به سایر استان‌ها پایین است و هموطنان می‌توانند هرگونه گلایه خود را در این زمینه با شماره 124 اطلاع‌رسانی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار