برگزاری یادواره های مدرسه ای میرزاکوچک خان در گیلان آغاز شد

خبرگزاری پانا: مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان از آغاز برگزاری یادواره های میرزاکوچک خان جنگلی در واحدهای آموزشی استان خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۷۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،'اسماعیل جانعلی پور' بیان کرد : برگزاری یکصد یادواره مدرسه ای میرزاکوچک خان در یکصد دبیرستان دخترانه و پسرانه سراسر استان گیلان از روز گذشته آغاز شده و تا دوازدهم آذر ادامه دارد.

وی اظهار داشت : اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان تشکلی پویا و انقلابی در راستای انجام تکلیف ذاتی خود و شناساندن شخصیت روحانی شهید میرزاکوچک خان نسبت به برگزاری یادواره مدرسه ای اقدام کرده است.

وی خاطر نشان کرد : این یادواره ها به نام یادمان میرزا با هدف شناساندن این مبارز روحانی به دانش آموزان با برگزاری برنامه های مختلف و پخش سی دی با موضوع زندگینامه میرزا کوچک خان جنگلی و قیام های نهضت جنگل در مدارس گیلان آغاز شده است.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان بیان کرد : شکی نیست شناخت شخصیت و زوایای گوناگون زندگی نمونه های تاریخی این ملت و تداوم راه پرافتخار آنان ، جان دوباره ای به ما خواهد بخشید و همواره پیروزی ، عزت و سربلندی را به ارمغان خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار