شهردار شهرکرد با پنج جانباز دفاع مقدس دیدار کرد

خبرگزاری پانا:همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، شهردار شهرکرد، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرکرد در دیدار با پنج جانباز جنگ تحمیلی از ایثارگری ها و رشادت های این یادگاران هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی نمودند.

کد مطلب: ۲۸۶۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،در این دیدارها که به صورت جداگانه در منازل جانبازان حاجت نجفی، محمد مرتضوی، خدایار نصیری، سید نورالله موسوی و خدابخش صفری برگزار شد، شهردار شهرکرد با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: دلجویی و تکریم از جانبازان جنگ تحمیلی از مهمترین اقدامات فرهنگی حوزه مدیریت شهری است.
نورالله غلامیان دهکردی افزود: وظیفه ما به عنوان خادمان شهر نسبت به رفع نیازهای اساسی جانبازان در حوزه ی خدمات شهری بیشتر است و در همین راستا توجه به حل مسائل و مشکلات جانبازان از جمله برنامه های مهم شهرداری است.
وی افزود: شهدا و جانبازان سلامتی و آزادی خود را در راه قرآن و اسلام فدا كردند و این ایثار با هیچ كاری جبران شدنی نیست.
شهردار شهرکرد بیان داشت: اجر و مقام جانبازان نیز كمتر از شهدا نیست و ما باید قدر دان همه این از خود گذشتگی ها باشیم.
غلامیان دهکردی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج تصریح کرد: سیج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت های مسلمان رشد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج حاصل هوشمندی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که همراه با عدالت خواهی میلیون ها انسان در عصر حاضر تبلور یافته است.
در پایان این دیدار های صمیمی با اهدای لوح تقدیر از رشادت ها و تلاش های این عزیزان در عرصه ی هشت سال دفاع مقدس قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار