26 زمین چمن فوتبال در آذربایجان غربی وجود دارد

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نیز در این مجمع گفت: فوتبال از پرمخاطب ترین و پرطرفدارترین رشته های ورزشی است و مسئولان ورزش استان از نظر زیر ساختی توجه خوبی به آن دارند.

کد مطلب: ۲۸۵۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی خلیلی گفت: در حال حاضر سه چمن در حال کاشت و بهره برداری در شهرهای ارومیه، سردشت و پیرانشهر داریم که تا اواخر سال جاری افتتاح می شوند و مورد استفاده علاقه مندان این رشته قرار می گیرد .
وی افزود: تجربه نشان داده اجرای طرح استعدادیابی و توجه به رده های سنی پایه رمز موفقیت در ورزش قهرمانی است و مسئولان ورزش استان باید در کنار درآمدزایی و تربیت ورزشکاران به شناسایی نخبه های وزشی پرداخته و آنان را سوی ورزش قهرمانی و حرفه ای سوق دهند .
خلیلی گفت: امسال بهره برداری از دو ورزشگاه 5 هزار نفری بوکان و سلماس را در برنامه کاری داریم و ضمن اینکه اجرای دو طرح عمرانی ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای مهاباد و میاندوآب آغاز شده که امیدواریم با تامین اعتبارات لازم روند اجرایی سریعی داشته باشند .
وی گفت: ورزشگاه های 15 هزار نفری ارومیه و خوی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که امیدواریم شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان در ساخت آن سرعت عمل داشته باشد ضمن اینکه پیش بینی ساخت دو ورزشگاه پنج هزار نفری در شهرستانهای نقده و ماکو را داریم که هنوز در مرحله انتخاب زمین و پیمانکار هستند .
وی ادامه داد: مسئولان هیات فوتبال استان می توانند با ایجاد اتحاد و همدلی بین پیشکسوتان، صاحبنظران و متخصصان این رشته گامی موثر در توسعه فوتبال در بعد قهرمانی داشته باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار