رئیس شورای شهر محلات به پانا خبر داد:

ارجاع انتخاب نماد میدان حاج آقا مصطفی محلات به کمیسیون عمران شورا

خبرگزاری پانا: رئیس شورای شهر محلات از ارجاع طرح انتخاب نماد میدان حاج آقا مصطفی خمینی محلات به کمیسیون عمران شورای شهر خبر داد.

کد مطلب: ۲۸۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا علیمحمد در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: این میدان با قرارگیری در هسته مرکزی شهر محلات جز حساسترین میادین شهری محسوب می شود و به همین دلیل نیز برای انتخاب طرح آن دقت خاصی به خرج خواهیم داد.

وی در ادامه تصریح کرد:حساسیت های شهروندان محلاتی در زمینه انتخاب طرح مناسب برای این میدان قابل درک است و به همین دلیل نیز قصد داریم با بررسی دقیق، یک طرح مناسب را برای این میدان برگزینیم.

رئیس شورای شهر محلات بیان کرد:اکنون طرح انتخاب نماد میدان حاج آقا مصطفی به منظور بررسی دقیق تر توسط کارشناسان این رشته به کمیسیون عمران شورای شهر ارجاع شده است و منتظر برگزاری جلسه این کمیسیون می باشیم.

علیمحمد در بخش دیگری از صحبت های خود عنوان کرد:طرح برگزیده این میدان به طور قطع ماندگار خواهد شد و بنابراین باید طرحی انتخاب شود که از هر لحاظ مناسب و پسندیده این میدان باشد.

وی خاطرنشان کرد: برای انتخاب طرح میدان تاکید زیادی بر روی کیفیت کار داریم و به گزینه زمان توجه چندانی نداریم زیرا قصد داریم کار با مطالعه و دقت انجام شود.

رئیس شورای شهر محلات در در پایان گفت:در صورت به نتیجه رسیدن جلسه کمیسیون عمران طرح برگزیده این میدان را تا پایان سال جاری انتخاب خواهیم کرد و با پیش بینی بودجه مورد نظر به منظور اجرای کار عملیات نهایی را سال آینده از سر خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار