استاندار اردبیل:

اعتبار تجهیز مدارس اردبیل به سیستم گرمایشی کافی نیست

خبرگزاری پانا:ستاندار اردبیل گفت: به هیچ وجه اعتبار اختصاص‌یافته برای راه‌اندازی سیستم گرمایشی مدارس استان اردبیل کافی نیست و باید به نحوی جبران شود.

کد مطلب: ۲۸۱۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مجید خدابخش درجلسه شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهارداشت: این استان یکی از مناطق سردسیر کشور است که باید نسبت به تجهیز مدارس آن به سیستم‌های نوین گرمایشی و حرارت مرکزی اقدام کرد تا آسیب‌ها و خطرات احتمالی به حداقل برسد.

وی تصریح کرد: در این زمینه برای استان اردبیل 8 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که به هیچ وجه کافی نیست و باید نسبت به ترمیم و توسعه آن همت کرد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در نظام آموزشی و پرورشی باید تمام امکانات برای تحصیل مناسب دانش‌آموزان فراهم آید، گفت: این دغدغه و نگرانی است که هنوز برخی از مدارس ما از سیستم گرمایشی مناسب بی‌بهره هستند که باید سعی کنیم با اولویت مناطق محروم و سردسیر این وضعیت بهبود پیدا کند.

خدابخش در ادامه سخنان خود بیان کرد: با اینکه اعتبار مناسبی در دولت تدبیر و امید به دستگاه‌های مختلف اختصاص یافته اما هنوز شاهد شادابی در کارگاه‌های عمرانی استان نیستیم.

وی اضافه کرد: انتظار این است که تحرک در پروژه‌های عمرانی بیشتر شده و آنها در کمترین مدت ممکن به بهره‌برداری برسد.

خدابخش ادامه داد: گرچه تا تیر ماه سال‌جاری فرصت جذب اعتبارات وجود دارد اما با توجه به اینکه پروژه‌های مصوب سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل باید در اسفند ماه سال‌جاری افتتاح شود، مدیران نسبت به جذب هرچه سریع‌تر اعتبارات و فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی اقدام کنند.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان اردبیل به فصل سرما و وضعیت سیستم گرمایشی اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 250 میلیارد ریال برای تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس کشور اختصاص یافته که 80 میلیارد ریال به این استان اختصاص یافته که به هیچ وجه کافی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار