مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان دانش آموزی بیرجند برگزار شد

خبرگزاری پانا: در راستای ارتقای فعالیت های سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند؛ طی حکمی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی ، رئیس جدیدسازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند منصوب شد.

کد مطلب: ۲۷۸۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا ، در راستای ارتقای فعالیت های سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند ؛ طی حکمی از سوی مدیر سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی و با حضور مدیر آموزش وپرورش بیرجند ، محمدرضا امیر آبادی به سمت رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان بیرجند منصوب وزحمات سید عباس حسینی با اهدا یک تابلو و لوح سپاس قدرانی شد.


در این مراسم سید حسین سجادی نژاد مدیر آموزش و پرورش بیرجند رسالت اصلی آموزش و پرورش را تربیت و پرورش درست دانش آموزان عنوان کرد و افزود : تمام فعالیت سازمانی ما جهت تربیت اجتماعی این اینده سازان می باشد.

وی ادامه داد : اموزش و پرورش نگاه ویژه ای به بحث پرورش دارد و دانش آموزان با حضور در فعالیت های پرورشی می توانند خود را برای حضور اجتماعی فعال در جامعه آماده نمایند.

سجادی نژاد نقش سازمان دانش آموزی را تربیت اجتماعی دانش آموزان موثر دانست و اظهار کرد : سازمان دانش آموزی بعنوان یک محور مستقل می تواند در جهت تربیت و پرورش دانش آموزان در گروههای اجتماعی امر تربیت و پرورش را ارتقاء دهد و مدارس میتوانند در این امر به این نهاد کمک نمایند.

در ادامه محمد رضا با اطمینان مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در سخنان کوتاهی ، سازماندهی دانش آموزان و مربیان علاقمند، همسویی و همکاری مستمر با معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان، پر رنگ کردن نقش ملی و مذهبی سازمان در برنامه های عملیاتی و جریان سازی فرهنگی و اجتماعی با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و محوریت قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) را از جمله اولویت ها و برنامه های اصلی سازمان دانست و افزود : امید است با همکاری همه جانبه بتوانیم در نیل به چشم انداز روبرو و اهداف عالیه سازمان گام های موثری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار