فرزند معلم شهید حاج محمد طالبیان

شهید طالبیان برای اشتغال در آموزش و پرورش از مرجع تقلید زمان خود استفتا نمود

فرزند معلم شهید حاج محمد طالبیان درگفتگو باخبرگزاری پانا:برای اشتغال در آموزش و پرورش از مرجع تقلید زمان خود استفتا نمود و با موافقت ایشان به استخدام آموزش و پرورش در آمد .

کد مطلب: ۲۷۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:فرهنگی بسیجی حسین طالبیان در گفتگو با خبرگزاری پانا:شهید طالبیان تقیدات مذهبی قوی و خاصی داشتند که حتی برای اشتغال در آموزش و پرورش از مرجع تقلید زمان خود حضرت آیت الله العظمی بروجردی استفتا نمود و با موافقت ایشان به استخدام آموزش و پرورش در آمد .

وی گفت : شهید طالبیان در سال 49 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه اصفهان به نهاوند برگشت و به تدریس در دبیرستانهای نهاوند تاثیر گذاری زیادی بر روی دانش آموزان داشت.

وی با ذکر خاطره ای از یکی از شاگردان شهید طالبیان گفت :‌شهید طالبیان وقتی به کلاس می آمد به خاطر اخلاق نیکو ، دانش فراوان و تواضع و فروتنی که داشت از جذابیت بالایی در بین دانش آموزان برخوردار بود و هر هفته لحظه شماری می کردیم تا روز و ساعت تدریس و حضور او در کلاس ما فرا رسد .
فرزند معلم شهید حاج محمد طالبیانشهید طالبیان با جذب تعدادی از فرهنگیان و جوانان نهاوند گروهی با عنوان ابوذر را برای مبارزه با رژیم ستم شاهی گرد هم آورد .

وی در ادامه با اشاره به دستگیری شهید طالبیان در سال 52 و شکنجه های وی توسط رژیم ستم شاهی پهلوی گفت :‌شهید طالبیان در سال 57 پس از آزادی از زندان به نهاوند برگشت و ضمن اشتغال به مسئولیت های همچون کمیته انقلاب اسلامی و شهرداری نهاوند با شروع جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور یافت

فرزند معلم شهید حاج محمد طالبیان افزود:شهید طالبیان پس از دفاع مقدس نیز در پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی از پای ننشست و در صحنه های مختلف مورد نیاز حضوری فعال و اثر گذار داشته است

وی درپایان خاطرنشان کرد:شهید طالبیان در نهایت به دست منافقین کوردل به آرزوی دیرینه اش فیض عظمای شهادت نایل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار