مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۲ اهواز به پانا خبر داد:

بازدید ناظران وزارتی از روند اجرای بسته حمایتی مدارس غیردولتی در ناحیه

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش ناحیه 2 اهواز از بازدید نمایندگان سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از روند اجرای بسته حمایتی مدارس غیردولتی خبر داد.

کد مطلب: ۲۷۵۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد

سید بهادر موسوی در گفتگو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا،ضمن اعلام این خبر گفت: نمایندگان سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش با حضور در واحدهای آموزشی این مدیریت از روند اجرایی بسته حمایتی مدارس غیردولتی بازدید کردند.

وی در نشستی که قبل از این بازدید در دفتر این مدیریت برگزار شد با اشاره به وسعت جغرافیایی و جمعیت دانش آموزی این ناحیه گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با 509 آموزشگاه دولتی و غیردولتی جمعیت دانش آموزی 73 هزار نفری را در خود جای داده و به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی استان قلمداد شده است.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز با بیان اینکه ناحیه 2 پتانسیل خوبی برای اجرای طرح های مختلف استانی و وزارتی دارد گفت: هرچند بخشنامه مربوط به بسته حمایتی مذکور دیر به استانها ابلاغ شده است ولی با پیگیری های مستمر و جلسات شبانه روزی توانستیم نسبت به اجرای به موقع این طرح اقدام کنیم.
سید بهادر موسوی خاطر نشان ساخت: یکی از معایب این طرح این است که از آنجائیکه برای مردم از طریق رسانه های جمعی خوب تعریف نشده است؛ اولیاء دانش آموزان در مقابل این طرح مقاومت از خود نشان می دهند ولی گذشت زمان همه مشکلات را حل خواهد کرد.
وی با اشاره به تراکم کلاسها در مدارس دولتی گفت: در اجرای بسته حمایتی توانستیم 1085 دانش آموز در 48 کلاس درس را به مدارس غیردولتی هدایت کنیم که این موضوع کمک شایانی به پایین آمدن حق التدریس در ناحیه کرده است.
سید بهادر موسوی در پایان گفت: در اجرای بسته حمایتی هدف اصلی ارتقاء کیفیت آموزش است و تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف آموزشی به کار خواهیم گرفت.
در این بازدید نمایندگان اعزامی از وزارت آموزش و پرورش از مدارس مجری طرح بسته حمایتی در آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار