کارشناس پلس فتا استان مرکزی در گفت و گو با پانا:

افراد در صورت خرید اینترنتی از سایت رسمی بانک اطمینان یابند

خبرگزاری پانا: کارشناس پلس فتا استان مرکزی گفت: با توجه به رشد تکنولوژی و گسترش خرید های اینترتی، افراد باید در صورت خرید اینترنتی از سایت رسمی بانک اطمینان یابید.

کد مطلب: ۲۷۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

ستوان دوم حسین صفری پور در گفت و گو با خبرنگار پانا، افزود: با توجه به اینکه مدتی است امکان سرقت اطلاعات حساب افراد باب شده و سودجویان بسیاری با استفاده از خریدهای اینترنتی کلاهبرداری های بسیاری را انجام می دهند، مشتریان باید در هنگام خرید اینترنتی و واریز پول به حساب مورد نظر دقت کافی را داشته باشند.

وی بیان کرد: سودجویان جهت کلاهبرداری شبه سازی های بسیاری را انجام می دهند که گاهی اوقات مشتری از این مهم مطلع نمی شود.

کارشناس پلس فتا استان مرکزی همچنین ادامه داد: افراد باید دقت لازم را در فضاهای مجازی داشته باشند و به راحتی اطلاعات شخصی خود را در اختیار سایت ها قرار ندهند.

ستوان دوم صفری پور تصریح کرد: هکرها می تواند به راحتی اطلاعات شخصی افراد را در فضاهای مجازی سرقت کنند و کاربران باید در این خصوص هشیار باشند.

به گفته وی گوشی تلفن همراه به راحتی مورد دستبرد هکر قرار می گیرد و افراد باید در این خصوص اطلاعات کافی را داشته باشند.

کارشناس پلس فتا استان مرکزی اظهار داشت: باید از نگهداری تصاویر خانوادگی و شخصی در سیستم هایی که متصل به اینترنت هستند خودداری شود.

ستوان دوم صفری پور وی در ادامه اضافه کرد: وبلاگ ها نیز از امنیت بسیار ضعیفی برخوردارند به راحتی مورد هک قرار می گیرند؛ قرار دادن اطلاع شخصی در وبلاگ نیز افراد را تهدید می نماید.

کا شناس پلس فتا استان مرکزی در پایان بیان کرد: شبکه های اجتماعی مخاطرات زیادی را برای خانواده ها و جوانان به همراه دارد؛ استفاده صحیح از این شبکه ها کاهش خطرات را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار