مدیرکل آموزش وپرورش ایلام در آئین معارفه و تکریم مدیر آموزش وپرورش ایل

برای بالندگی و پویایی نیروی انسانی نیاز به تحول و جابجایی نیرو هست

خبرگزاری پانا:مدیرکل آموزش وپرورش ایلام افتخار همه ما بعنوان معلم این است که در مدارس وضعیتی ایجاد شود که امورات تعلیم و تربیت به بهترین نحو انجام شود و لازمه این موفقیت مشارکت همگانی همه سطوح آموزش و پرورش است چون هرچه تلاش شود که واحد های آموزشی بهتر اداره شوند به همان نسبت در کار و وظایفمان موفق خواهیم بود .

کد مطلب: ۲۷۴۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علی بیرانوند مدیر کل آموزش و پرورش ایلام در آئین تکریم و معارفه مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام در سخنانی بر توجه ویژه به مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد .

وی گفت : تکلیف اداری ما توجه ویژه به مدارس و دانش آموزان است بیرانوند افزود : افتخار همه ما بعنوان معلم این است که در مدارس وضعیتی ایجاد شود که امورات تعلیم و تربیت به بهترین نحو انجام شود و لازمه این موفقیت مشارکت همگانی همه سطوح آموزش و پرورش است چون هرچه تلاش شود که واحد های آموزشی بهتر اداره شوند به همان نسبت در کار و وظایفمان موفق خواهیم بود .

مدیر کل آموزش و پرورش از نیروی انسانی بعنوان تنها سرمایه آموزش وپرورش یاد کرد و تصریح نمود : تنها سرمایه این دستگاه نیروی انسانی شاغل ، باسواد و با تجربه ای است که یقیننا در بخشهای اداری و آموزشی منشاء خدمات تاثیر گذار هستند و برای بالندگی و پویایی نیروی انسانی در حوزه های متعدد اداری و آموزشی نیاز به تحول و جابجایی نیرو هست تا نظام تعلیم و تربیت در حوزه اداری و آموزشی از تجارب همه افراد بهره مند شود .

وی با بیان این مطلب که آموزش وپرورش استان از نظر نسبت معلم به دانش آموز یک به هفت و نیم نفر است افزود : این وضعیت با عث شده است که ما در بعضی از شهرستانها و مناطق مازاد نیرو داشته باشیم و در بعضی دیگر از مناطق با کمبود نیرو مواجه باشیم و این روند باید بنحو مطلوب و با برنامه ریزی مدیریت گردد .

بیرانوند به حساسیت کار آموزش وپرورش از نظر جامعه اشاره و گفت : بیشترین درصد نخبگان جامعه در آموزش وپرورش وجود دارد و حساسیت این جمعیت نخبه بواسطه جایگاهی است که تعلیم و تربیت برای مردم و جامعه دارد . وی از توسعه مشارکتهای مردمی بعنوان یکی از سیاستهای وزارت آموزش وپرورش یاد کرد ودر این ارتباط تصریح کرد : مشارکتهای همگانی یکی از برنامه های بسیار مهم آموزش وپرورش است و چاره ایی نیست جز توجه به مشارکتهای مردمی برای تسهیل در امور اجرایی مدارس و مراکز آموزشی .

بیرانوند ادامه داد : محیط اصلی که کار در آنجا انجام میشود واحد های آموزشی ما هستند که جبهه اصلی تعلیم و تربیت به شمار می روند و وظیفه ما پشتیبانی از آنهاست .

وی با قدر دانی از آقایان جواد دارابیان و اسفندیار رستم زاد در دوران تصدی مدیریت و سرپرستی آموزش وپرورش شهرستان ایلام آقای جاسم ولد بیگی را بعنوان مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان معرفی کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار