مدیر کل نظارت و بازرسی استانداری به پانا خبر داد:

آغاز فعالیت ستاد ارتباط مردمی ریاست جمهوری در زنجان

خبرگزاری پانا: مدیر کل نظارت و بازرسی استانداری گفت: مردم استان در تمامی نقاط استان بدون گرفتن کد تنها با شماره گیری 111 می توانند با ستاد تماس برقرار کرده و حرف ها ،ایده های نو ، شکایات و مشکلات خود را به ثبت برسانند.

کد مطلب: ۲۷۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد

علی اکبری در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور نهاد ریاست جمهوری و هیات همراه به استان زنجان سامانه سامد ازصبح امروز فعالیت خویش را آغاز کرد این ستاد که جهت رساندن پیام ها و مشکلات و ایده های مردم استان به سمع و نظر رئیس جمهور شکل گرفته است به مدت چهار روز فعالیت خویش را ادامه می دهد.

علی اکبری مدیر کل نظارت و بازرسی در رابطه با نحوه ارتباط با ستاد مذکور گفت: مردم استان در تمامی نقاط استان بدون گرفتن کد تنها با شماره گیری 111 می توانند با ستاد تماس برقرار کرده و حرف ها ،ایده های نو ، شکایات و مشکلات خود را به ثبت برسانند.

علی اکبری افزود:در هر شیفت کاری 200 نفر در محل ستاد حاضر و برای پاسخگویی به تماس های مردم مشغول بکار خواهند بود .

وی اظهار داشت: شهروندان می توانند پس از به ثبت رساندن پیام خویش و دریافت کد رهگیری 4 روز پس از اتمام کار ستاد با گرفتن مجدد شماره 111 و دادن کد رهگیری جواب خویش را دریافت کنند لازم بذکر است که پیام هایی که نیاز به پیگیری از طریق دستگاههای اجرایی خواهند داشت مستلزم صرف حدود 20 روز زمان خواهد بود که نتیجه بصورت پیامک به مردم اعلام خواهد شد.

علی اکبری در پایان از مردم خواست بعلت نداشتن برنامه ای برای جمه آوری نامه از نامه نگاری پرهیز کنند و تنها از طریق شماره گیری 111 و یا از طریق سامانه www.saamad.ir نسبت به ارسال و ثبت پیام های خویش اقدام کنند.

خبرنگار: کامیاب

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار