برگزاری اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی آقایان در منطقه شش مشهد

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش مشهد از برگزاری اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی آقایان در فرهنگسرای غدیر خبر داد.

کد مطلب: ۲۷۲۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش مشهد، قاسم زوكی نژاد با اعلام این خبر افزود : با توجه به ضرورت گسترش و توسعه ورزش در میان شهروندان برنامه های مختلفی در قالب مسابقات و سرگرمی طراحی می شود تا به این شکل هم بر هیجان این برنامه ها افزوده شود و هم مخاطبان آن خصوصا نوجوانان و جوانان تشویق به حضور در این برنامه ها شوند.

وی تصریح کرد : در همین راستا المپیاد ورزشی آقایان در منطقه شش در تابستان برگزار شد که اختتامیه آن در روز شنبه همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش در محل فرهنگسرای غدیر با حضور مسئولین و عوامل اجرایی این مسابقات برگزار گردید.

زوكی ن‍ژاد افزود: این المپیاد با حضور 3201 نفر شرکت کننده و با 1970 مسابقه در رشته های مختلف همچون فوتبال، فوتسال، پینگ پنگ، دارت و.. در رده های نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شده است.

و در ادامه به اختتامیه مسابقات تیمی وآمادگی جسمانی بانوان اشاره کرد و افزود: اختتامیه مسابقات تیمی و آمادگی جسمانی بانوان در 6 ماه اول سال با حضور 400 نفر از شرکت کنندگان به کار خود خاتمه داد .

شایان ذکر است مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد ورزشی محلات منطقه شش با حضور ورزشکاران، مربیان، رابطین ورزشی و چندتن از مسئولان منطقه برگزار شد و در پایان از تیم ها و نفرات برگزیده رشته های مختلف با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار