کودک امروز، آینده ساز فردا

دومین جشنواره رنگین کمان باحضور 250 مهد کودک افتتاح می‌شود

خبرگزاری پانا: 16 مهر روز دنیای بی ریای کودکان است که چشم یاری به بزرگتر ها دوخته اند و فرهنگ سرای کودک و آینده در صدد آن بر آمده است. که کودکان بیت ˝ ما ز یاران چشم یاری داشتیم/ خود غلط بود آنچه ما پنداشتیم ˝ را زیر لب زمزمه نکنند.

کد مطلب: ۲۶۷۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مدیر فرهنگ سرای کودک و آینده از برنامه هایی که در هفته ی کودک، به کوچک شهروندان مشهدی ارائه شده است می گوید.

پارک موضوعی

حجت الاسلام فخر اکبری گفت: پارک موضوعی در روز چهارشنبه و ساعت 10 صبح میزبان 500 کودک از سرتاسر مشهد مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: در پارک موضوعی فرهنگ سرای کودک و آینده، مهد کودک های مشهد حضور و از سالن های این پارک بازدید خواهند داشت.

عصرانه ی کودکانه

مدیر فرهنگ سرای کودک و آینده تصریح کرد: مورخ 16 مهر و در پارک گرادیان کوهسنگی از ساعت 17_20 عصرانه ی کودکانه برگزار خواهد شد.

فخر اکبری اظهار داشت: این برنامه با مشارکت انجمن توسعه سلامت مهر پارسی و بنیاد ملی پیشگیری از دیابت برگزار خواهد شد.

وی اذعان داشت: مخاطبان برنامه عصرانه کودکانه، کودکان با بیماری های خاص هستند البته دیگر شهروندان نیز می توانند از برنامه ها و کارگاه های آموزشی این طرح بهره مند شوند.

همایش سپاس

مدیر فرهنگ سرای کودک و آینده افزود: همایش سپاس مورخ 22 مهر برای کوچک شهروندان مشهدی در فرهنگ سرای کودک و آینده برگزار خواهد شد.

فخر اکبری ادامه داد:همایش سپاس نخستین همایش برای تجلیل از نخبگان، فعالان و دوستداران عرصه کودک است.

وی بیان کرد: جامعه و نهادهای دولتی در تربیت و شکل گیری شخصیت کودکان نقش عمده ای را ایفا می کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه همایش سپاس برای نخستین بار در فرهنگ سرای کودک و آینده برگزار می شود اظهار امیدواری کرد و گفت: آینده سازان در شهر بهشت به عنوان مجاور امام رضا(ع) باید الگویی اخلاقی و بهداشتی برای همسالان خود باشند.

جشنواره ی رنگین کمان

مدیر فرهنگ سرای کودک و آینده از افتتاح دومین دوره جشنواره رنگین کمان خبر داد و افزود:در این دوره بیش از 250 مهد ثبت نام کرده اند که اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت 4 برگزار خواهد شد.

فخر اکبری بیان کرد: هدف از برگزاری دومین دوره جشنواره رنگین کمان آشنایی کودکان با مصادیق احترام و تکریم والدین و همسایگان است.

وی ادامه داد: در پی این طرح مشارکت کودکان در آموزش و ارتقای سطح مهارت های اجتماعی کودکان را شاهد خواهیم بود.

شهروند کوچولو

مدیر فرهنگ سرای کودک و آینده خاطر نشان کرد: نشریه ی شهروند کوچولو با ذکر فضایل امام علی (ع) در دهه ی ولایت توزیع خواهد شد.

فخر اکبری تصریح کرد:این نشریه با تیراژ 20 هزار به چاپ جلد به چاپ رسیده است که علاقه مندان می توانند آن را از فرهنگ سرای کودک و آینده، زیارت و سایر فرهنگ سراها تهیه کنند.

وی همچنین ادامه داد: نشریه شهروند کوچولو تا پایان سال به صورت دو هفته نامه به چاپ خواهد رسید اما در سال آینده به صورت اشتراکی توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار