مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به پانا خبر داد؛

اجرای برنامه یک روز بدون کیف و کتاب در مدارس دهدشت

خبرگزاری پانا: مدیرآموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه گفت: این طرح در چهار مدرسه شهر دهدشت اجرا می شود.

کد مطلب: ۲۶۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد

سید لطف الله فروزان در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مدارس ابتدایی پسرانه فرهنگیان و شاهد1و دخترانه فرهنگیان و ام البنین مدارس تحت پوشش این طرح می باشند.

فروزان گفت: با توجه به تعطیلی روزهای پنج شنبه لازم است تدبیری اندیشه شود تا دانش آموزان دوره ابتدایی بر اساس میل و رغبت و به صورت داوطلبانه به همراه مربیان و معلمان علاقمند خود در محل آموزشگاه حاضر شوند و به فراگیری مهارتهای مدنظر و یا انجام بازی ها و فعالیتهای فرهنگی ، هنری و ورزشی بپردازند.

وی گفت: شناسایی،پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه دانش آموزان، توسعه وتعمیق فعالیتهای هدفمند گروهی در مدارس ابتدایی، تقویت فعالیتهای جذاب و با نشاط در مدارس با محوریت دانش آموزان، ایجاد زمینه لازم جهت مصونیت فرهنگی،اخلاقی و تحصیلی دانش آموزان، توجه به علایق تفاوتهای فردی و نیازهای واقعی دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی اسلامی ،ایرانی، ارتقاء وافزایش سطح فعالیت های مهارتی دانش آموزان و آموزش و غنی سازی اوقات فراغت حین تحصیل دانش آموزان را از جمله اهداف کیفی این طرح دانست. مدیرآموزش وپرورش کهگیلویه افزود : این طرح به صورت آزمایشی و درچهارآموزشگاه این مدیریت در هفته دوم مهر ماه سال1393اجرا می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار