دیدار وزیر آموزش وپرورش با خانواده فرهنگی جانباز وآزاده

خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل فرهنگی آزاده و جانباز با وی دیدار و گفتگو کرد.

کد مطلب: ۲۶۶۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گگزارش سرویس آموزوش و پرورش خبرگزاری پانا، علی اصغر فانی شامگاه روز چهارشنبه با حضور در منزل علی رستمی فرهنگی آزاده و جانباز از مجاهدتها و فداکاری های رزمندگان دفاع مقدس تقدیرکرد.

وزیر آموزش و پرورش در این دیدار با اظهار خرسندی از حضور در منزل یکی از جانبازان دفاع مقدس گفت : این انقلاب آسان به دست نیامده است وشهامت وشجاعت مردان وزنان ایرانی در ایام دفاع مقدس و روزهای دشوار ضامن بقای انقلاب اسلامی بوده است .

فانی با اشاره 7سال اسارت این فرهنگی، روحیه پایداری و استقامت آزادگان را ستود و گفت: صبر و پایداری شما و همه آزادگان سرافراز بخصوص معلمان ایثارگر برای ما آموزنده است و بدون تردید صبوری و استقامت آزادگان در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی نقش مهم وموثری داشته است و همه ملت ما قدردان ایثارگران و جانبازان و خانواده های معظم شاهد می باشند .

وزیر آموزش و پرورش نقش زنان و مادران و همسران جانبازان و آزادگان را ستود و خاطر نشان کرد: کسب مدارج علمی بالا و حضور در صحنه اجتماع توسط جانبازان و آزادگان سرافراز، تنها با صبوری و حمایت همسران جانبازان ممکن است و این صبوری از نظر خداوند متعال پنهان نیست و اجر آن در پیشگاه الهی محفوظ است .

گفتنی است؛ در این دیدار فرهنگی جانباز وآزاده گزارشی از ایام اسارت و چگونگی نائل شدن به افتخار جانبازی و تدریس در آموزش و پرورش منطقه 2به حاضرین ارائه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار