دیدار مردمی امام جمعه شهرستان بجنورد با مردم شهید پرور و ایثار گر منطقه مرزی گیفان

خبرگزاری پانا: امام جمعه شهرستان بجنورد و جمعی از مسئولین لشگری و کشوری با مردم شهید پرور و ایثار گر منطقه مرزی گیفان دیدار کردند .

کد مطلب: ۲۶۵۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش وپرورش پانا: در مراسم تجلیل از رزمندگان و ایثارگران منطقه گیفان جت الاسلام یعقوبی ضمن تبریک ایام هفته دفاع مقدس بیان کرد: انقلاب اسلامی در سالهای اول هر روز شاهد یک کودتا یا برنامه ای از سوی استکبار جهانی جهت سرنگونی و از بین بردن انقلاب اسلامی شاهد بودیم ، اما هشت سال دفاع مقدس با ایثارگری رزمندگان ، شهدای جنگ تحمیلی و تدابیر امام راحل باعث ثبت و سندیت بخشیدن به انقلاب شد و دشمنان انقلاب را نامید کرد .

وی افزود: با توجه به مکانهای زیارتی ، تفریحی و چشمه آب گرم این منطقه از پتانسیل های خوبی جهت جذب توریست و رونق اقتصادی منطقه را دارد .
معنوی مدیر آموزش و پرورش بجنورد ضمن بازدید از مدارس این مناطق عنوان کرد: مدیران باید تمام سعی و تلاش خود را در اجرایی کردن اصول بنیادین آموزش و پرورش داشته باشند و باتوجه به اجرای اصل مشارکت به نوعی برنامه ریزی نمایند تا از مشارکت اولیاء و سایر دستگاه ها دولتی و غیر دولتی استفاده کنند .
وی از اجرای پروژه مهر وایجاد فضای مناسب وشاداب در آغاز سال تحصیلی 94-93 ابراز خرسندی کرد وضمن تقدیر از مدیران خواهان پیگیری پروژه ها وفعالیتهای نیمه تمام شد.
رضایی بخشدارمنطقه گرمخان در جریان بازدید وهمراهی و مشارکت بیشتر جهت تخصیص اعتبارت لازم برای تعمیر و تجهیز مدارس تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار