مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس اعلام کرد:

ایجاد 883 پایگاه جمع‌آوری كمك‌های مردمی به غزه در فارس

خبرگزاری پانا:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: در آستانه فرا رسیدن روز بین‌المللی «همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطین»، ۸۸۳ پایگاه در استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردمی به این کودکان هستند.

کد مطلب: ۲۶۵۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی الهیاری در جلسه هماهنگی برگزاری روز همبستگی با كودكان و نوجوانان فلسطینی گفت: از نهم تا یازدهم مهر سال جاری مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست و همیشه در صحنه استان فارس هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس با بیان اینكه تعداد 673 مسجد، 60 مرکز نیكوكاری و 150 كمیته امداد و بسیج برای جمع‌آوری كمك‌های مردمی فعال خواهند بود، گفت: مردم استان فارس همیشه در انجام کارهای خیر و نیک از جمله کمک به مردم مظلوم فلسطین پیش قدم و همیشه یک قدم از ما جلوتر هستند.

الهیاری گفت: نظام اسلامی ما بر اساس وظیفه ذاتی و اعتقادی که برآن حاکم است در همه جای دنیا به یاری مظلومان می‌شتابد که مردم کشورمان نیزاعتقادات خود را از همین نظام می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی از افراد مغرض به کمک کردن مردم به دیگر مسلمانان در دنیا اعتراض می‌کنند و معتقدند که نباید کمکی شود، خاطرنشان کرد: فراخوان و دعوت از طرف ما انجام می‌شود اما حضور مردم به اعتقادات آنها بستگی دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس به میزان کمک‌های مردم خیر و نیک‌اندیش استان در جنگ 50 روزه غزه اشاره و خاطرنشان کرد: در جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی به غزه مردم استان فارس 140 میلیون تومان کمک کردند که این کمک‌ها به دفتر مرکزی کمیته امداد ارسال شد تا به دست مردم مظلوم غزه برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار