مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم :

باید فضای مناسبی برای ادای نماز درمدارس فراهم شود

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش شهرستان طارم گفت: به منظور بررسی مسایل پرورشی و بازگشایی مطلوب مدارس ، معاونین و مربیان پرورشی شهرستان طارم گردهم آمدند.

کد مطلب: ۲۶۰۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد حسین عمارلو مدیر این اداره، در جلسه مربیان و معاونین پرورشی مدارس شهرستان گفت: مربیان و معاونین پرورشی باید فضای مناسبی را برای ادای نماز در مدارس فراهم کنند.

عمارلو آماده سازی و زیبا سازی فضای نماز خانه ها، احیاء کتابخانه های آموزشگاهی،حضور فعال در جلسات شورای دبیران و شورای مدرسه،توجه به مسائل و مشکلات دانش آموزان را از اولویت های کاری مربیان ومعاونین پرورشی ذکر کرد .

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت شهرستان،از مربیان خواست،با توانمند سازی خود وانجام امور تخصصی در زمینه مسابقات فرهنگی-هنری وقرآنی زمینه مناسبی را برای کشف استعداد های دانش آموزان و مسابقات قهرمانی فراهم نمایند.

سپس عباداله عبادی معاون پرورشی و تربیت بدنی طارم گفت: درسالی که مزین به شعار فرهنگی است، مسئولیت مربیان ومعاونین پرورشی بسیار مهم است عبادی ظرفیت مربیان و معاونین پرورشی را بیشتر از وضعیت موجود دانست و خطاب به آنان گفت: شما باید از حداکثر توان خود در جهت پیشبرد برنامه های دولت تدبیر وامید و توصیه های مقام معظم رهبری در زمینه تعلیم وتربیت استفاده نمایید.

وی حرکت در مسیر اعتدال و پرهیز از افراط وتفریط ،الگوی عملی بودن مربیان،پویا و به روز بودن،راز داری ،خوش خلقی و.. را از لازمه های جذب مخاطبان بیشتر وایجاد نگرش مثبت به حوزه پرورشی ذکر کرد.

عبادی از مربیان خواست با اجرای برنامه های متنوع صبحگاهی و برنامه ریزی برای شاداب سازی فضای مدرسه با همکاری سایر عوامل اجرایی مدرسه درجهت ایجاد مدرسه زندگی گام بردارند.

در پایان ضمن اهداء جوایز به 3 نفر از مربیان فعال،به صورت دسته جمعی از فعالیت های پرورشی مدرسه ابتدایی شهید نواب صفوی شهر آب بر بازدیدشد.

خبرنگار افتخاری: علیرضا احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار