مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در گفت و گو با پان

نیرو های مورد نیاز شهرداری ها از طریق ازمون استخدامی انتخاب میشود /رعایت عدالت استخدامی

خبرگزاری پانا:مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اذربایجان شرقی گفت: نیرو های مورد نیاز شهرداری های استان از طریق ازمون استخدامی انتخاب میشود و عدالت استخدامی در ان رعایت میشود.

کد مطلب: ۲۵۹۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی موحد نیا در گفت و گو با خبرنگار پانا در مورد آزمون استخدامی شهرداری های جدید التاسیس گفت:هدف و برنامه ما این است که عدالت استخدامی در شهرداری ها رعایت شود و بتوانیم نیروهای توانا و متخصص مورد نیاز شهرداری ها را جذب کنیم.
وی ادامه داد: این آزمون ،آزمون دوم است که ما در سطح استانی ان را برگزار میکنیم و از طریق این آزمون ها 33 نفر استخدام هفت شهرداری جدید التاسیس میشوند که این افراد قبلا ثبت نام کرده بودند و درروز 21 شهریور در ازمون شرکت کردند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی در ادامه اظهار کرد:در این آزمون یک هزار و 483 نفر شرکت کرده اند که تعداد244 نفر خانم و بقیه اقا هستند.

وی افزود: آزمون در دو حوزه و در 10 شغل شامل مهندسی، شهرسازی ،اداری،عمران،محیط زیست، مالی ، خدمات شهری،حسابداری، اتش نشانی و رانده برگزار شد که 19 نفر سهمیه بنیاد شهید و 24 نفر از طریق ازمون ورودی جذب میشوند و نتایج بعد از حدود یک ماه اعلام میشود که برای هر شغل سه نفر استخدام شهرداری ها میشود.
موحد نیا در ادامه اظهارکرد:طبق مجوزی که از وزیر کشور گرفته ایم در شهریور ماه هر سال ازمون ورودی برای شهرداری های کل استان برگزار میکنیم و از امروز نیاز سنجی ها یمان را در شهر تبریز اعلام میکنیم که اگر شهرداری ها نیرویی نیاز داشته باشند به ما اعلام کنند تا این آزمون را برگزار کنیم و با رعایت عدالت استخدامی نیروهای مورد نیاز شهرداری انتخاب شوند.

قابل ذکر است آزمون ورودی های شهرداری های جدید التاسیس در روز 21 شهریور ماه برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار