امام جمعه موقت بخش جونقان:

وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب به کشور عزت و اقتدار و امنیت کم نظیر بخشیده است

خبرگزاری پانا:امام جمعه موقت بخش جونقان گفت:وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب به کشور عزت و اقتدار و امنیت کم نظیر بخشیده است

کد مطلب: ۲۵۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:حجت الاسلام محمد رضائی نژاد امام جمعه موقت جونقان به 26 شهریور سالروز کشتار فلسطینیان در اردوگاههای صبرا و شتیلا اشاره کرد و افزود گفت : رژیم صهیونیستی با کشتار پناهندگان فلسطینی ، دست به جنایتی زد که وجدان همه انسانها را به درد آورد.

خطیب موقت نماز جمعه جونقان با گرامی داشتن سالروز شهادت شیخ محمد خیابانی در 22 شهریور ماه اظهار کرد: قیام شیخ محمد خیابانی در اعتراض به قرارداد ننگین 1919 که بر اساس آن راه آهن، راه شوسه و اداره امور مالی ایران در دست انگلیس قرار می‌گرفت تاثیر به سزایی در استقلال ایران داشت.
امام جمعه موقت جونقان در این زمینه با اشاره به نقش روحانیت در جامعه گفت: علما در طول تاریخ از ملتها حمایت کرده اند و توی دهن استعمار زده اند نمونه آن شیخ محمد خیابانی بود که چهره واقعی استعمار را نمایان ساخت .
رضائی نژاد در ادامه به حوادث منطقه اشاره کرد و داعش را فرزند نامشروع صهیونیست و آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: غرب با به وجود آوردن داعش اکنون احساس می‌کند منافع استکبار در منطقه به خطر افتاده است.
خطیب موقت نماز جمعه جونقان با اشاره به بستری شدن مقام معظم رهبری گفت: مردم ولایت مدار ایران به محض شنیدن عمل جراحی مقام معظم رهبری در سراسر کشور دست به دعا، مناجات و نیایش برداشتند، این نشانه عشق مردم به ولایت فقیه است.
وی به بیان ویژگی های منحصر به فرد رهبر معظم انقلاب و اهمیت منصب ولی فقیه و جایگاه آن اشاره کرد و گفت: وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب به کشور عزت و اقتدار و امنیت کم نظیر بخشیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار