75 نفر از دانش آموزان ممتاز و نمونه مدارس شاهد بانه تجلیل شدند

خبرگزاری پانا:آئین تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان بانه در کانون فرهنگی تربیتی ولایت این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۵۸۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،آئین تجلیل از دانش آموزان برتر مدارس شاهد و ایثارگر شهرستان بانه با حضور، امام جمعه، معاون فرماندار، مدیر آموزش و پرورش ، رئیس بنیاد شهید ، تعدادی از مسئولین محلی ، مدیران مدارس شاهد ،خانواده معظم شهدا و دانش آموزان در کانون فرهنگی تربیتی ولایت این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این آئین اسماعیل ورمزیار رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان بانه، گفت: در مدارس شاهد علاوه بر برنامه های آموزشی برنامه های فرهنگی متنوع و زیادی نیز اجرا می شود و می توان گفت مدارس شاهد در سطح کشور و شهرستان بانه اشاعه دهنده فرهنگ اسلامی هستند .

وی تحصیل دانش آموزان عادی در کنار فرزندان شهدا و ایثارگر در مدارس شاهد و بهره مندی آنان از مزایای آموزش در این مدارس را ، نوعی امتیاز برای این دانش آموزان عنوان نمود.

در ادامه ماموستا عبدالله حیدری امام جمعه بانه نیز با اشاره به جایگاه علم آموزی و شهادت در دین مبین اسلام اظهار داشت: خداوند متعال در750 آیه از آیات قرآن کریم به صراحت یا با کنایه به اهمیت بحث علم و دانش اندوزی اشاره فرموده و ما بایستی از این همه تاکید و توجه حساسیت موضوع را درک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار