مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت:

ادغام 35 صندوق قرض الحسنه در بانک رسالت در سطح کشور/ حذف شرط داشتن حتما دو ضامن برای دریافت وام

خبرگزاری پانا: مدیرعامل بانك قرض‌الحسنه رسالت از از ادغام 35 صندوق قرض‌الحسنه در این بانك طی سال گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۴۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین‌زاده در جمع خبرنگاران در مشهد با بیان این مطلب افزود: هم‌اكنون 70 درصد كار مربوط به این ادغام‌ها به پایان رسیده و كار ساماندهی تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی میزان مطالبات معوق این بانك در حال حاضر به نسبت کل وامهای پرداختی را یك درصد خواند و گفت: این رقم با احتساب معوقات صندوق‌های ادغام شده 3 درصد است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در ادامه تعداد مشتریان فعلی این بانك را نیز 2/5 میلیون نفر اعلام كرد و گفت: با توجه به اهداف فعالیتی این بانک، باید عنوان کرد که قشر متوسط و متوسط به پایین جامعه گروه هدف بانک رسالت است. وی ادامه داد: مهم‌ترین خدمت بانک ارائه وام با کارمزد 2 درصد و بازه زمانی پرداخت 60 ماهه است. به عبارت دیگر وام‌های قرض‌الحسنه این بانک که حداکثر 20 میلیون تومان است و تنها 2 درصد کارمزد داشته و فرد دریافت کننده 5 سال زمان برای بازپرداخت آنها دارد.

حسین زاده ادامه داد: دیگر ویژگی مهم خدمات‌دهی بانک قرض‌الحسنه رسالت حذف شرط داشتن حتما دو ضامن برای دریافت وام است. بر اساس تصمیم هیات مدیره بانک که به تایید شورای عالی بانک‌ها نیز رسیده، متقاضیان بانک می‌توانند با امانت گذاشتن طلای خود، مشکل نداشتن ضامن معتبر را حل کنند. البته این امانت‌گذاری مشابه اقدام بانک کارگشایی نیست زیرا در آن بانک برابر ارزش طلای شما به شما وام ارائه نمی‌شود اما در بانک قرض‌الحسنه رسالت تقریبا برابر ارزش طلای ارائه شده البته تا سقف 20 میلیون تومان امکان پرداخت وام قرض الحسنه وجود دارد.

مدیرعامل بانك قرض‌الحسنه رسالت با اشاره به همكاری انجمن حامیان قرض‌الحسنه در دانشگاه شریف و ایجاد گروه نوآوری در كسب و كار گفت: در نظر داریم تا در آینده از طریق كارهای كارشناسی و آسیب‌شناسی، روش‌های نوینی را در كسب و كارهای اجتماعی و تیمی ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار