ثبت نام دوره های آموزشی مهارت های مطالعه و نوشیدنی های بهشتی در فرهنگسرای انتظار

خبرگزاری پانا: مدیر فرهنگسرای انتظار از آغاز ثبت نام دوره جدید کلاس های آموزشی این فرهنگسرا در موضوعات مهارت های مطالعه، آموزش قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۳۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، علی رضازاده از آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی طرح «14 در 14»، ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در این فرهنگسرا خبر داد و افزود: کلاس های این طرح آموزشی شامل کلاس های قرآن (روخوانی و روانخوانی)، کاردستی خلاق، نوشیدنی های بهشتی، مهارت های مطالعه، بیماری های زنان و ... می شود که ثبت نام از علاقه مندان این برنامه ها در حال انجام است و بعد از به حدنصاب رسیدن که حداقل 15 نفر است، کلاس های آن تا پایان شهریور ماه برگزار می شود.

وی همچنین با بیان اینکه کلاس های دوره های آموزشی «دوباره زندگی» و طرح «شهروندی» نیز از مردادماه آغاز شده است، افزود: ثبت این کلاس ها در ماه مبارک رمضان صورت گرفته است و هم اکنون در این فرهنگسرا در حال برگزاری است.

رضازاده با اشاره به عنوان این کلاس ها، ابراز کرد: کلاس خوراک چهار فصل و طب سنتی به ترتیب روزهای یکشنبه و سه شنبه و دوشنبه در بازه زمانی 8 الی 30/9 و 30/9 الی 11 تشکیل می شود که کلاس های همچون کوه و سلامت تن به ترتیب یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 30/9 الی 11 در حال برگزاری است.

مدیر فرهنگسرای انتظار اضافه کرد: مدیریت زمان عنوان کلاس آموزشی است که روزهای شنبه هر هفته 9 صبح الی 30/10 برگزار شده و کلاس آموزشی تربیت فرزند هم سه شنبه و پنج شنبه هر هفته 30/11 - 10 برای خانواده ها تشکیل می شود.

رضازاده با بیان اینکه تمامی اساتید حاضر در این کلاس ها از استادان بنام و مطرح شهر مشهد و دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند، اظهار کرد: دکتر مرتضوی، صاحبی و اسداللهی از جمله اساتید خبره ای هستند که امر آموزش کلاس های مختلف را در این فرهنگسرا بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه همه کلاس های آموزشی فرهنگسرا به تفکیک جنس و سن برگزار می شود، ابراز کرد: تمامی کلاس های برگزار شده در این فرهنگسرا به صورت رایگان برای مخاطبان ارائه می شود تا گامی برای ارتقاء توانمندی های شهروندان مشهدی باشد.

مدیرفرهنگسرای انتظار گفت: بیش از 200 نفر برنامه، در کلاس های مختلف این فرهنگسرا حضور دارند و این بدان معناست که یک فرد ممکن است همزمان از چندین کلاس و دوره آموزشی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از اتمام جلسات هر کلاس آموزشی از مخاطبان آن آزمون پایان دوره برای اعطاء گواهینامه به عمل می آید، گفت: حدود 30 عنوان کلاس آموزشی متنوع نیز برای فصل پاییز شهروندان در این فرهنگسرا در نظر گرفته شده است که ثبت نام این دوره ها از نیمه شهریورماه آغاز می شود و تعداد جلسات برگزاری این کلاس ها بین 1 تا 3 جلسه بسته به محتوای کلاس ها متغیر است.

رضازاده با بیان اینکه کانون های مهدویت 140 مسجد سطح شهر مشهد فعال هستند، افزود: همچنین 600 پایگاه مهدوی مردمی در دهه مهدویت فعال هستند لذا کارگاه های آموزشی تخصصی برای دبیران و مهدی یاوران کانون های فعال مساجد به صورت هفته ای در موضوعات مختلف و با هدف توانمندی سازی آنها برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار