امام جمعه بندرعباس :

پیروزی مردم غزه ، پیروزی اراده آهنین بر گنبد آهنین است

خبرگزاری پانا: امام جمعه بندرعباس گفت : پیروزی مردم غزه ، پیروزی اراده آهنین بر گنبد آهنین و قدرت پوشالی رژیم اشغالگر قدس است.

کد مطلب: ۲۵۳۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، آیت الله نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با تبریک این پیروزی به مردم غزه و همه آزادیخواهان جهان گفت: پیروزی مردم غزه نه تنها پیروزی بر زورگویی های رژیم اشغالگر قدس ، بلکه پیروزی بر همه مستکبران جهان است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: به راستی مردم غزه ، با پیروزی خود عزت آفریدند و با توکل بر خدا ، چهارمین ارتش قدرتمند جهان را به زانو درآوردند.

امام جمعه بندرعباس گفت: امیدواریم این پیروزی زمینه ساز سقوط کامل رژیم اشغالگر قدس را فراهم کند.

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت دهه کرامت افزود: جامعه اسلامی نه تنها در دهه کرامت بلکه در همه روزهای سال باید کرامت خود را نشان دهد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کریم بودن تنها در دستگیری از نیازمندان خلاصه نمی شود بلکه باید اخلاق و رفتار کریمانه را نیز به آن افزود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با تبریک هفته دولت افزود: مردم باید خیرخواه دولت و دولت نیز باید خیرخواه مردم باشد تا بتوانند با همکاری یکدیگر جامعه را به سعادت برسانند.

آیت الله نعیم آبادی انتقاد سازنده را از نیازهای هر جامعه دانست و گفت: نباید منتقدانی که برای اصلاح امور دست به قلم می برند را دشمن بدانیم.

خطیب جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به سرمایه بزرگ صنعت فولاد برای استان هرمزگان افزود: متأسفانه با برخی از تصمیم های نادرست و تأمین نشدن گندله این کارخانه که از مواد مورد نیاز برای تولید فولاد است، کارخانه های فولاد هرمزگان در خطر سقوط است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان از همه مسئولان کشوری و استانی که در تصمیم گیری های مربوط به صنعت فولاد مشارکت دارند خواست برای جلوگیری از به خطر افتادن صنعت فولاد هرمزگان تصمیم های درستی اتخاذ کنند.

در پایان نماز جمعه بندرعباس ، نمازگزاران با تجمع در خیابان گلزار شهدای بندرعباس ، با پخش شربت و شیرینی و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، پیروزی مردم غزه بر رژیم اشغالگر قدس را جشن گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار