استان چهارمحال و بختیاری:

بازدید استاندار از پروژه بزرگ گردشگری دشت لاله دیمه

خبرگزاری پانا،در چهارمین روز از هفته دولت استاندار چهارمحال و بختیاری از روند پیشرفت پروژه بزرگ گردشگری دشت لاله دیمه بازدید کرد .

کد مطلب: ۲۵۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا: مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری دشت لاله دیمه در این مراسم گفت: این پروژه گردشگری در 50 هکتار ساخته خواهد شد که برای بهره برداری کامل از این طرح گردشگری 600 میلیارد ریال صرف خواهد شد .
علی ناصری گفت: با اجرای این طرح عظیم گردشگری در کنار پروژه های دیگری چون تله کابین زردکوه بحث گردشگری را در شهرستان کوهرنگ توسعه پیدا می كند.
وی افزود: با بهره برداری از فاز نخست این پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال ظرف یکسال آینده سودآوری خوبی را برای ساکنان منطقه تنگزی و همچنین کوهرنگ خواهد داشت .
سلیمانی گفت: طرح گردشگری دشت لاله دیمه شامل، هتل بزرگ گردشگری، ویلا، وسایل سرگرمی و ورزشی مختص زمستانه و بهاره می باشد .
این مدیر عامل تصریح کرد: در ساخت این مکان گردشگری برای حفظ محیط زیست به گونه های طبیعی و طبیعت بکر این منطقه خللی وارد نشده است و این طبیعت را دست نخورده نگه داشته ایم .
ناصری خاطرنشان کرد: تاکنون در فاز نخست این طرح برای 150 نفر از بومیان این منطقه اشتغالزایی به دنبال داشته است و امیدواریم با بهره برداری کامل از این طرح در دوسال آینده درصد این اشتغالزایی افزایش یابد.
مدیر عامل شرکت توسعه گردشگری دشت لاله دیمه با اشاره به این نکته که تمام اهالی روستاهای اطراف که برای سکونت و حتی کار به مرکز استان و استان های همجوار سفر کرده بودند؛ گفت: امروز شاهد این مسئله هستیم که تمام سکاکنان اطراف این طرح گردشگری به خانه های خود برگشته اند و برای پذیرایی از گردشگران به بهسازی و نوسازی منازل و مغازه های خود دست زده اند .
ناصری ادامه داد: مردم روستاهای اطراف و مرکز شهرستان کوهرنگ می توانند برای درآمد زایی هرچه بهتر با برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و محصولات دامی و بومی خود را به معرض دید گردشگران قرار داده و این محصولات را به میهمانان شهرستان عرضه کنند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار