مسئول كتابخانه عمومی ابن سینا گل تپه خبر داد:

برگزاری برنامه های فرهنگی در روز بزرگداشت حکیم ابو علی سینا

خبرگزاری پانا: مسئول كتابخانه عمومی ابن سینا گل تپه از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در روز بزرگداشت حیکم ابوعلی سینا خبر داد.

کد مطلب: ۲۵۲۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مهدی حضرتی عنوان كرد: با توجه به فرارسیدن روز یکم شهریورماه روز بزرگداشت حکیم ابو علی سینا و از طرفی نامگذاری کتابخانه شهر گل تپه به نام این حکیم بزرگ، کتابخانه عمومی ابن سینا برنامه های ویژه ای را به همین مناسبت برگزار کرد .

مسئول كتابخانه عمومی ابن سینا اظهار داشت: در این روز علاوه بر درنظر گرفتن برنامه‌های فرهنگی متنوع جهت اجرا در کتابخانه عمومی ابن سینا با هماهنگی صورت گرفته با نماینده صدا و سیمای در بخش گل تپه، پخش گزارشی در رابطه با معرفی کتابخانه عمومی ابن سینا و امکانات و خدماتی که این کتابخانه ارائه می دهد تولید شد .

وی گفت: کتابخانه ابن سینا در سال 1374 در زمینی وقفی به مساحت 1500 متر مربع احداث شده و این کتابخانه در حال حاضر با دارا بودن 7000 جلد کتاب و ارائه برنامه ها و خدمات متنوع فرهنگی در شهر و بخش گل تپه مشغول فعالیت است .

حضرتی ادامه داد: این کتابخانه با داشتن 700 نفر عضو از قشرهای مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان سعی دارد با اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع و معرفی خدمات کتابخانه زمینه جذب و تشویق حداکثری افراد به فرهنگ کتاب و کتابخوانی را فراهم کند.

مسئول كتابخانه عمومی ابن سینا افزود: در راستای معرفی کتابخانه عمومی ابن سینا و همچنین خدماتی که در این کتابخانه و سایر کتابخانه های عمومی قابل ارائه است، گزارشی از برنامه‌های در حال اجرا در این کتابخانه تهیه و سعی بر آن شد خدمات و برنامه های که در کتابخانه های عمومی ارائه می شود به مردم معرفی شود.

حضرتی در پایان گفت: به 10 نفر از برندگان مسابقه نقاشی که بخشی از برنامه های فرهنگی این روز بود، جوایز نفیسی از سوی كتابخانه عمومی ابن سینا اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار