امروز عصر در یاسوج صورت گرفت

معرفی مدیر جدید سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری پانا: امروز عصر در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج و با حضور معاون فنی و آموزشی سازمان دانش آموزی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش ، مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.

کد مطلب: ۲۵۰۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه در این مراسم ضمن معرفی سازمان دانش آموزی، به آرمان های چهار گانه این سازمان اشاره کرد و گفت:آموختن برای دانستن، دانستن برای بکار بستن، به کار بستن برای بهتر زیستن و بهتر زیستن برای با هم بودن، چهار آرمانی هستند که امیدواریم مدیریت جدید بتواند در راه تحقق این آرمانها تلاش مطلوب را انجام دهد.
هادی زارع پور گفت: برای پویایی و شکوفایی سازمان دانش آموزی در استان باید از ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد و لازم است مدیریت جدید درک درستی از این ظرفیت ها داشته باشد.
وی، مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت و امانت توصیف نمود و خاطر نشان کرد: هر کس که عهده دار این امانت می شود باید از آن برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان وجه برجسته مدیریت سابق را اخلاص در کار توصیف کرد و افزود: مدیر جدید نیز فردی فعال و تشکیلاتی و دارای تجارب مفیدی در حوزه کاری سازمان دانش آموزی می باشد و امیدوارم از این تجارب در راستای تقویت و پویایی سازمان ، استفاده کند.
به گزارش پانا در این آیین از زحمات مهرزاد فرهادی مدیر پیشین سازمان دانش آموزی تجلیل و معارفه علی حسن زاده انجام گرفت.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار