فرماندهید انتظامی گلباف خبر داد:

کشف 105 كیلو مواد افیونی در کمین پلیس

خبر گزاری پانا:فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگیری دو قاچاقچی و كشف 105 كیلوگرم مواد مخدر در عملیات ضربتی روز گذشته پلیس در بخش گلباف خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۹۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلبافت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد افیونی از مسیر کرمان آگاهی یافتند.

وی با اشاره به اشرافیت پلیس کرمان بر مناطق صعب العبور و مسیرهای انحرافی، افزود: ماموران روز گذشته با اعزام چند اکیپ از نیروها، با استقرار نامحسوس در مسیرهای احتمالی، تردد قاچاقچیان را زیر نظر گرفتند.

"روانبخش" تصریح کرد: قاچاقچیان با یك دستگاه موتورسیكلت و خودرو از مسیرهای حاشیه ای وارد کمین ماموران انتظامی شده و بدون توجه به دستور توقف پلیس، سعی بر فرار داشتند اما ماموران با گشودن آتش، قاچاقچیان را زمینگیر کرده و یک دستگاه خودروی سواری و موتورسیكلت متعلق به آنان را متوقف کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان بیان داشت: در این عملیات و در بازرسی از وسایل نقلیه متوقف شده، 105 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار