طیب نیا:

بسته سیاستی خروج از رکود جامع نیست/ نیازمند نقدهای علمی و منطقی هستیم

خبرگزاری پانا: وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بسته سیاستی خروج از رکود اقتصادی یک بسته کامل و جامع نبوده بلکه یک بسته بازی است که انتظار داریم با کمک نقدهای علمی و منطقی در ادامه تکمیل شود.

کد مطلب: ۲۴۹۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا، علی طیب نیا با بیان این مطلب تاکید کرد: تلاش دولت در یک سال اخیر با همراهی مردم کنترل نرخ تورم بوده است و هم اکنون بسته سیاستی برای خروج از رکود تورمی پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان آماده شده که امروز لایحه آن به مجلس شورای اسلامی تقدیم می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها و نقدها و ارزیابی های منطقی و علمی و منصفانه در نقد سیاست ها و برنامه های دولت تصریح کرد: بدون شک رسانه ها نقش مهمی در ارزیابی و تکمیل بسته سیاستی خروج غیر تورمی از رکود موثر دارند و انتظار ما استمرار این همراهی ها است.

طیب نیا گفت:‌ بسته سیاستی خروج از رکود اقتصادی یک بسته کامل و جامع نیست بلکه یک بسته بازی است که انتظار داریم با کمک نقدهای علمی و منطقی در ادامه تکمیل شود.

وی با تاکید بر اینکه با نقد عالمانه،‌منصفانه و واقع بینانه این بسته سیاستی پخته می شود، اظهار داشت: باید همه تلاش کنیم خروج غیرتورمی از رکود اقتصادی در جامعه به درک مشترک و مفاهمه عمومی و عزم ملی تبدیل شود در آن صورت می توان انتظار داشت که تلاش ها و سیاست های دولت اثربخشی لازم را داشته باشد و نتایج آن ملموس باشد.

طیب نیا با بیان اینکه نیازمند مدیریت جهادی در شرایط امروزی کشور هستیم ، ادامه داد: باید همه با هم با همدلی و همگرایی برای عبور از شرایط امروز و خروج از وضعیت فعلی اقتصاد تلاش کنیم که در این صورت می توانیم در پیگیری سیاست ها موفق باشیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: موفقیت های اقتصادی پشتوانه سیاسی محکمی برای کشور است و در عرصه مبارزات سیاسی هم می توانیم موفق شویم و انتظار ما از کارشناسان و رسانه ها این است که با نقدهای علمی و صادقانه خود به موفقیت طرح کمک کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار