رییس شرکت ملی فرش درگفت وگو با پانا مطرح کرد:

اعتبار 10 میلیارد تومانی بازاریابی و تحقیق فرش دستباف در سال جاری

خبرگزاری پانا: رییس شرکت ملی فرش با اعلام امیدواری به مبادلات آینده در صادرات فرش دستباف کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات مناسبی معادل 10 میلیارد تومان در بودجه 93 کشور برای تحقیقات و بازاریابی فرش دستباف در کشور پیش بینی شده که در نمایشگاه فرش دستباف تفاهم نامه های آن به امضا خواهد رسید .

کد مطلب: ۲۴۸۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا عابد درگفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا اظهار کرد: رقم 57 میلیون دلار فرش در چهارماه ابتدایی سال جاری از کشور صادرشده که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 23 درصد افزایش داشته است .


وی ادامه داد: میزان رشد صادرات فرش در سه ماه ابتدایی سال نیز مناسب بوده است و این امیدواری وجود دارد که روند توسعه صادرات کشور با توجه به پیش رو بودن نمایشگاه فرش دستباف که در ابتدای شهریور ماه سال جاری برگزار می شود از شرایط مطلوب تری برخوردار باشد .


رییس شرکت ملی فرش عنوان کرد: نمایشگاه فرش امسال در سطح وسیع تری برگزار می شود و کشورهای مختلفی از جهان به این نمایشگاه دعوت شده اند که می تواند زمینه انعقاد تفاهم نامه ها و قراردادهای صادراتی را فراهم نموده و موجب رشد صادرات فرش دستباف ایران در سال جاری شود .


عابد با اعلام امیدواری به مبادلات آینده در صادرات فرش دستباف کشور خاطرنشان کرد: اعتبارات مناسبی معادل 10 میلیارد تومان در بودجه 93 کشور برای تحقیقات و بازاریابی فرش دستباف در کشور پیش بینی شده که در نمایشگاه فرش دستباف تفاهم نامه های آن به امضا خواهد رسید .


رییس شرکت ملی فرش گفت : این بودجه برای تحقیقات ،بازاریابی ،آموزش و کمک به برگزاری نمایشگاهها هزینه خواهد شد .


وی در خصوص وضعیت تولید کنندگان نیز تصریح کرد: شرایط تولید کنندگان نیز مناسب است اما به دنبال شرایطی هستیم تا تخصیص ارز و ورود تجهیزات اولیه تولید از شرایط مناسبتری برخوردار باشد و به دنبال آن قیمت نیز کاهش یابد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار