به منظور کاهش ازدحام خودرو در جمعه بازار خودرو مشهد صورت می پذیرد؛

راه اندازی دومین جمعه بازار خودرو در پارکینگ کوهستان پارک مشهد

خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان میادین میوه وتره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از راه اندازی جمعه بازار خودرو واقع در پارکینگ کوهستان پارک خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۷۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد جلال قربانی عنوان کرد: این سازمان به منظور تسهیل در امر خرید توسط شهروندان و کمک به کاهش ازدحام خودرو در اطراف جمعه بازار خودرو اقدام به برگزاری دومین جمعه بازار خودرو واقع در کوهستان پارک نموده است که ساعت کاری آن همزمان با ساعت کاری جمعه بازار خودرو نمایشگاه بین المللی است.

وی افزود: با راه اندازی جمعه بازار خودرو کوهستان پارک کلیه محصولات مدیران خودرو، ایران خودرو وماشین های خارجی به این مکان انتقال می یابد و محصولات سایپا، پیکان و نیسان در جمعه بازار خودرو نمایشگاه بین المللی به فروش می رسد.

قربانی بیان کرد: استقبال شدید شهروندان از جمعه بازار خودرو نمایشگاه بین المللی کلیه فروشندگان و خریداران را به سمت این جمعه بازار سوق داده است اما در کنار این رونق عده ای سودجو نیز با عدم حضور در محوطه جمعه بازار سبب ایجاد بازار سیاه در اطراف آن و ایجاد مشکلات ترافیکی می شوند.

وی با اشاره به اینکه نحوه خدمات‌دهی یکی از عوامل اصلی جلب رضایت شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از نیازهای مهم شهروندان ساکن شهرهای بزرگ وجود فضایی مختص به عرضه کالای خاص و مورد نیاز آنها است این سازمان در راستای پرهیز از سفرهای درون شهری جمعه بازارهای خودرو کوهستان پارک و نمایشگاه بین المللی که یکی از روز بازارهای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی و مشاغل شهری محسوب می شود را راه اندازی کرده است.

قربانی در خاتمه گفت: کارشناسی معاینه فنی خودرو، کارشناسی رنگ بدنه، اصالت خودرو، عقد قرارداد و قولنامه تحت نظارت کارشناسان حقوقی از جمله خدماتی است که این سازمان در جمعه بازار های خودرو به شهروندان ارائه می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار