رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس خبر داد:

آغاز ثبت نام دوره مهندسی فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در فارس

خبرگزاری پانا: ثبت نام دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی همزمان با سراسر کشور در استان فارس آغاز شد.

کد مطلب: ۲۴۷۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس اظهار داشت:در قالب این آزمون، سه هزار و 150 نفر در 43 رشته مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) حضوری و در 98 کدرشته محل برای تحصیل در 27 مرکز آموزش علمی کاربردی استان فارس انتخاب خواهند شد.

علیرضا موغلی اظهار کرد: این دانشجویان بر اساس معدل کل فوق دیپلم، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و با توجه به اولویت های بومی و غیربومی، سهمیه شاغل، آزاد، رزمندگان و ایثارگران انخاب می شوند و طبق ضوابط، معافیت تحصیلی به پذیرفته شدگان این دوره ها تعلق می گیرد.

وی همچنین گفت: دوره کارشناسی حرفه ای ناپیوسته به شیوه آموزش های خاص حین کار و غیرحضوری در استان فارس در مراکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر شیراز، هلال احمر لارستان و جهاد دانشگاهی شیراز از میان داوطلبان بومی صورت می گیرد و پذیرفته شدگان این دوره ها از معافیت تحصیلی برخوردار نمی شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد فارس گفت: متقاضیان فرصت دارند تا روز یکشنبه 26 مردادماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار