مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد :

برگزاری سومین جشنواره جابر ابن حیان از ۲۸ مرداد در اردوگاه شهید باهنر/ نمایش آثار ۱۷۲ دانش‌آموز

خبرگزاری پانا:مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری سومین جشنواره جابر ابن حیان از ۲۸ مرداد ماه با نمایش آثار ۱۷۲ دانش‌آموز در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۲۴۷۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار سرویس آموزش و پرورش پانا، صادق صادق‌پور، مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری سومین دوره کشوری جشنواره جابر ابن حیان در آموزش و پرورش، اظهار داشت: جشنواره جابر ابن حیان از تاریخ 28 تا 29 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود.
وی افزود: سومین دوره کشوری جشنواره جابر ابن حیان شامل پروژه‌های علمی دانش‌آموزان ابتدایی کشور است که با حضور مسئولان عالی رتبه کشوری برگزار خواهد شد.
صادق‌پور با بیان اینکه 172 دانش‌آموز به نمایندگی از تمام دانش‌آموزان آثارشان به نمایش گذاشته خواهد شد، خاطرنشان کرد: از این تعداد، 93 دانش‌آموز دختر و 79 دانش‌آموز پسر هستند.
مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پذیرش دانش‌آموزان برای سومین دوره جشنواره جابر ابن حیان روز 27 مردادماه انجام می‌شود و افتتاحیه این مراسم 28 برگزار شده و 29 مرداد ماه اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه از مسئولان عالی رتبه برای حضور در افتتاحیه جشنواره جابرابن حیان دعوت شده‌اند، تصریح کرد: در این مراسم وزیر آموزش و پرورش حضور خواهد داشت و از ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هم دعوت به عمل آمده است.
صادق‌پور با بیان اینکه این جشنواره در 5 گروه برگزار می‌شود، گفت: نخستین گروه این جشنواره با عنوان «جمع‌آوری» است که مخصوص دانش‌آموزان اول ابتدایی است و «مدل سازی»، «نمایش»، «تحقیق» و «آزمایش» از دیگر گروه‌های جشنواره جابر ابن حیان هستند.
مدیر کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار دانش‌آموزان در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌شود و از هر استان یک غرفه برپا خواهد شد؛ به طور کلی آثار دانش‌آموزان در 32 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.
وی گفت: در اختتامیه این جشنواره تمامی دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله کشوری جشنواره جابر ابن حیان تشویق و تجلیل می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار