معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

پذیرش 12هزار و 55 نفر مسافر فرهنگی در مراکز اسکان استان اردبیل

خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ابتدای تابستان امسال تاکنون 12هزار و 55 نفر مسافر فرهنگی در مجموع 2هزار و 242 خانوار در مراکز اسکان استان پذیرش شده اند.

کد مطلب: ۲۴۱۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، برات سلیمی با بیان به این‌که برای تجهیزمدارس استان یک میلیارد و750 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته است، اظهارکرد: تابستان امسال با این مبلغ تلویزیون، یخچال، فرش، پتو، پنکه و دیگر امکانات برای تجهیز 934 کلاس در قالب 103 مدرسه برای اسکان مسافران فرهنگی خریداری شده است.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد 56 کلاس به طور ویژه و 470 کلاس از نوع الف و 326 کلاس از نوع ب و 86 کلاس نیز به طور ج آماده سازی شده تا استقبال شایسته ای از فرهنگیان، میهمانان و خانواده های آنان انجام گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استان اردبیل گفت: ستاد اسکان فرهنگیان در دو قسمت شامل مراکز آموزشی و رفاهی و اردوگاهی است که در طول سال آماده پذیرش از میهمانان فرهنگی است.

سلیمی با بیان به این که در تابستان سال گذشته 175 هزار و 189 نفر در قالب 29 هزار و 536 خانوار در مدارس استان اردبیل اسکان یافته‌اند، افزود:20پایگاه شهرستانی و یک پایگاه استانی به عنوان ستاد اسکان فرهنگیان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است که در این ستادها 376 نفر خادمان فرهنگی فعالیت دارند تا همکاران فرهنگی و خانواده های معزز آنان سفر خاطره انگیز و با نشاطی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار