شهردار ارومیه عنوان کرد:

رونق گردشگری ارومیه با ساخت شهر بازی مدرن

خبرگزاری پانا: شهردار ارومیه گفت: احداث شهر بازی مدرن در ارومیه در جذب گردشگر و رونق این صنعت تاثیر زیادی خواهد داشت.

کد مطلب: ۲۳۹۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "محمد حضرت پور" در جلسه مشترک کمیسیون کاهش تصادفات رانندگی و ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر در سالن جلسات استانداری با بیان اینکه برای پرکردن خلا اوقات فراغت جوانان مطالعات ساخت شهربازی مدرنی در دست اقدام است، اظهار داشت: برای ساخت این شهر بازی در زمینی به مساحت 16 هکتار در منطقه جانوسلو ارومیه قراردادهای لازم با سرمایه گذار خارجی منعقد شده است .

وی با اشاره به راه‌اندازی این شهر بازی مدرن در کمترین فاصله زمانی ، عنوان کرد: این مجموعه علاوه بر جلب رضایت شهروندان، جذب مسافران را در پی خواهد داشت .
شهردار ارومیه همچنین با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه دوچرخه در سال جاری، گفت: این طرح درراستای کاهش آلودگی هوا، کم شدن حجم ترافیک شهری، تسهیل رفت و آمد و ایجاد نشاط و سرزندگی بین مردم اجرا خواهد شد .
وی با بیان اینکه منطقه امامزاده ارومیه به یک منطقه گردشگری تبدیل شده است، اظهارکرد: در این راستا باید مسئولان اداره راه و شهرسازی آذربایجان غربی نسبت به ایجاد آسفالت روکش در مسیر جاده امامزاده- کشتیبان اهتمام ویژه ورزیده و در برنامه‌های سه ساله خود به این مقوله فضایی گشوده و اعتبارات لازم را تخصیص دهند .
شهردار ارومیه در پایان با اشاره به اینکه باید برای مکان‌یابی صنایع آلاینده در حاشیه شهر همت ویژه شود، بیان کرد: در حال حاضر شهرداری ارومیه برای جلوگیری از بروز آلودگی‌های ناشی از این صنایع اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار