در نشست خبری مدیر کل سازمان بهزیستی مطرح شد;

یک هزار و 400 کودک تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی/ اعزام 400 دانش آموزممتاز مددجو استان به مشهد

خبرگزاری پانا:مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی از یک هزار و 400 کودک تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد و گفت:به مناسیت هفته بهزیستی تعداد 400 دانش آموز ممتاز ممدجو به مشهد اعزام می شود.

کد مطلب: ۲۳۷۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن ارشدزاده در نشست مطبوعاتی به مناسبت آغاز هفته بهزیستی ضمن تشریح برنامه های هفته بهزیستی گفت:با توجه به اینکه در سال گذشته از محل جذب مشارکت های مردمی بیش از 80 میلیارد ریال به این اداره کل کمک شده است، بهزیستی نقش اصلی در توانمند کردن معلولان و دیگر افراد تحت پوشش دارد که در این راستا کمک خیران بسیار راهگشاست .

وی با اشاره به اینکه دو هزار و 213 بیمار روانی مزمن تحت پوشش اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی قرار دارند، ادامه داد: همچنین پنج هزار و 400 نفر از معلولان از خدمات 89 مرکز توانبخشی آذربایجان شرقی در سال گذشته بهره مند شده اند .

ارشدزاده از اعزام 400 دانش اموز ممتاز مددجو و معلول به مشهد مقدس خبر داد و افزود: خدمات بهزیستی استان در طول هفته بهزیستی به صورت رایگان خواهد بود و فرزندان بی سرپرست خانه های بهزیستی را به مشهد مقدس اعزام خواهیم کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی تاکید کرد: یک هزار 400 نفر از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست تحت سرپرستی بهزیستی استان شناسایی شده اند و 75 درصد از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست بهزیستی به عنوان امدادبگیر به آغوش خانواده و اقوام بازگشتند.

وی در پایان در خصوص اهم برنامه های این سازمان در سال 93 اظهار کرد: جهت اشتغالزایی، خودکفایی، تامین مسکن و حمایت های بیمه ای مددجویان و معلولان سازمان در سال جدید تلاشی مضاعف خواهد کرد.

محسن ارشد زاده در ادامه افزود: برای مناسب سازی اماکن، معابر عمومی برای معلولین در سطح شهر تلاش مضاعف می کند و همچنین این سازمان پیگیر کارت معلولیت هوشمند برای معلولان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار