در آستانه تاسوعا و عاشورا اعلام شد

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ آستارا

خبرگزاری پانا: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی پلیس راه استان اردبیل محدودیت و ممنوعیت ترافیکی را در تردد خودروهای سنگین از محور اردبیل ـ آستارا اعلام کرد.

کد مطلب: ۲۳۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده پلیس راه استان اردبیل در نشستی مشترک با عوامل پلیس راهور در اردبیل اظهار داشت: از عصر امروز تا ساعت 24 روز عاشورا هرگونه تردد خودروهای سنگین در محور اردبیل ـ آستارا ممنوع است و صاحبان خودروهای سنگین باید از محور جایگزین اردبیل ـ سرچم استفاده کنند.

معراج ظهیری ادامه داد: البته در این محدودیت و ممنوعیت کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسد‌ شدنی استثنا شده‌اند و ما به جد از تردد سایر خودروهای سنگین در این محور ممانعت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون محور منتهی به استان اردبیل به ویژه شهر اردبیل پر ‌ترافیک است، یادآور شد: با هدف کنترل جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نیروهای کمکی و آماده‌باش پلیس را به کار گرفتیم تا در سر و سامان دادن به وضعیت تردد‌ها یاریگر ما باشند.

ظهیری به سنگینی ترافیک در محور اردبیل ـ آستارا و نیمه سنگین بودن ترافیک در محور اردبیل ـ سرچم اشاره کرد و بیان داشت: ما در هنگام بازگشت مسافران نیز با ترافیک روبرو خواهیم بود که در این زمینه امیدواریم مسافران و گردشگران سفرهای برگشت خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

این مسئول افزود: هر چند در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای مختلف اردبیل روان و عادی است اما با اعمال محدودیت‌هایی سعی می‌کنیم به روان بودن مسیر‌های بازگشت نیز کمک کنیم.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل به حضور خیل عظیمی از عاشقان و عزاداران حسینی از سراسر کشور در تاسوعا و عاشورای اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم حدود یک تا 1.5 میلیون مسافر و گردشگر مذهبی وارد اردبیل شده و از فضای معنوی و آکنده از عشق حسینی استفاده کنند.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در داخل شهر اردبیل

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل نیز در سخنانی به اعمال محدودیت‌های ویژه ترافیکی در داخل شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: این اعمال محدودیت‌ها از عصر امروز تا پایان مراسم روز عاشورای حسینی برقرار خواهد بود.

علی مریخی از صاحبان خودروها خواست از پارک کردن و توقف خودروهای خود در هسته مرکزی شهر خودداری کنند و‌گر‌نه با جرثقیل به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند.

وی تصریح کرد: خیابان امام خمینی از محدوده میدان امام حسین تا میدان شریعتی به خاطر مراسم سنتی تاسوعا و عاشورای حسینی مسدود خواهد بود و تمام مسیر‌های منتهی به هسته مرکزی شهر نیز با اعمال محدودیت‌های ترافیکی روبرو خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور استان اردبیل اذعان داشت: بر اساس این محدودیت‌ها هرگونه تردد خودرو در خیابان عالی‌قاپو، قیام، میدان ورزش، میدان امام حسین، پیرعبدالملک، مصلی، چهار‌راه امام و شریعتی ممنوع خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار