فعالیت‌های تابستانه کانون پرورش فکری در رامهرمز در حال برگزاری است

خبرگزاری پانا: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامهرمز از برگزاری فعالیت‌های تابستانه کانون این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۲۳۵۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان، بهنوش باغبانباشی با اعلام این خبر گفت: کانون این شهرستان همچون سال‌های گذشته با آغاز سال جدید اقدام به برنامه‌ریزی و ثبت‌نام اعضای جدید به ویژه در فصل تابستان و پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان کرده است.

وی با بیان این که فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مرکز با هدف ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و پربار کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان از اوایل خردادماه سال جاری آغاز شده است افزود: آموزش قرآن، نماز و احکام، کتاب‌خوانی و شعرخوانی، فعالیت‌های علمی و تحقیقی، نمایش خلاق، سرود، نمایش عروسکی و کاردستی، نقاشی، خوشنویسی منبت‌کاری و موسیقی از جمله فعالیت‌های هستند که مربیان این مرکز برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده‌اند و در حال حاضر به خدمت رسانی به آینده سازان ایران اسلامی هستند.
باغبانباشی با اشاره به این که کودک در آغاز زندگی هیچ‌گونه شناخت و توانمندی برای ادامه حیات و کسب موفقیت‌های لازم ندارد اظهار کرد: این وظیفه ماست که از یک سو درباره جهانی که بچه‌ها به آن گام نهادند و نیز درباره خودش و رابطه‌اش با این جهان به آن‌ها آگاهی داده و همواره شوق فراگیری را در آن‌ها پرورش دهیم.
این مسئول فرهنگی تاکید کرد: یکی از راه‌های موثر در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، استفاده از کتاب و شرکت در فعالیت‌هایی است که خلاقیت و توانایی کودک را تقویت می‌کند که ما در این مرکز با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی تلاش می‌کنیم تا به این مهم دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار