فرمانده سپاه بویراحمد عنوان کرد:

همه دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای برنامه‌های اقتصادی فعالیت متناسب با کار خود داشته باشند

خبرگزاری پانا :فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد گفت : همه دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای برنامه‌های اقتصادی فعالیت متناسب با کار خود داشته باشند که نقش کمیته امداد در این امر بسیار برجسته است.

کد مطلب: ۲۳۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان و هفته بسیج مراسم زیارت عاشورا و سینه‌زنی در محل گلزار شهدای یاسوج به همت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از مسئولین و کارکنان این نهاد برگزار شد.

محمد نصیرزاده در این مراسم ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: امام حسین در صحرای کربلا در محاصره اقتصادی و سیاسی بود که امروزه ایران اسلامی در محاصره اقتصادی و سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه بویراحمد به جنگ اسرائیل علیه مسلمانان و کشتار مردم غزه اشاره‌ کرد و گفت: مردم ایران اسلامی با توجه به فرامین رهبری و تاکید ایشان بر اقتصاد مقاومتی جلوی هرگونه توطئه و دشمنی ایستادگی می‌کنند.

نصیرزاده با بیان اینکه بسیج سپاه در حال پیشروی به سوی اقتصاد مقاومتی هستند، گفت: کمیته امداد امام خمینی از گذشته اقتصاد مقاومتی را در دستور کار و برنامه‌های خود قرار داده و این مرکز از نهادهای پیشرو در اقتصاد مقاومتی است.

وی از خدمات کمیته امداد جهت محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال تقدیر و تشکر کرد و گفت: کمیته امداد با اشتغال‌زایی مددجویان را به سوی توانمندی و خودکفایی هدایت می‌کند که این امر زمینه استقلال و بی‌نیازی جامعه هدف را فراهم می‌کند.

نصیرزاده با تاکید بر اینکه دستگاه‌های متولی باید فرهنگ کار و فعالیت را بین مردم نهادینه ‌کنند، اذعان ‌داشت: کهگیلویه و بویراحمد با وجود پتانسیل‌های موجود توانایی پیشرفت در بخش کشاورزی، معدن، نفت و ...را دارد تا تحریم‌های کنونی دشمن تاثیر سوء نداشته باشد.

فرمانده ‌سپاه ناحیه بویراحمد اقتصاد مقاومتی را جلوگیری از اسراف دانست و گفت: متولیان امر و خانواده‌ها در تمامی مدارس، ادارات و نهادها فرهنگ‌سازی درست مصرف کردن را نهادینه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار