امام جمعه سنندج:

تمام خانواده ها جوانانشان را به روزه گرفتن تشویق کنند

خبرگزاری پانا:امام جمعه سنندج تشویق جوانان برای حضور در نماز جمعه و همچنین گرفتن روزه را از مهمترین وظایف خانواده ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۲۳۴۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج با بیان اینکه ماه رمضان ماه میهمانی خداست، اظهار داشت: بر همه مسلمانان که شرایط گرفتن روز را دارند تا در این ماه با گرفتن روزه و تلاوت قرآن کریم خود را به خداوند نزدیک تر کنند.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان درهای جهنم بسته می شوند و درهای بهشت به سوی مومنین باز می شود، افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی خداوند و خدمت به قرآن کریم است.

ماموستا خدایی ادامه داد: تاسی از آیات کلام الله بدون شک وظیفه و رسالت مسلمانان در تمامی ایام سال است فقط این مهم در ماه رمضان پررنگ تر می شود.

وی اعمال روزه داران در ماه مبارک رمضان را مایه سعادت و شفیع روز قیامت برای آنان عنوان کرد و گفت: هرکس در دنیا از روزه ماه رمضان استقبال کند سعادت دنیا و قیامت را برای خود تضمین کرده و هرکس از برکات این ماه دوری کند از مرحمت خالق دوری کرده است.

امام جمعه سنندج حضور گسترده مردم سنندج در نماز جمعه را نشان از دینداری مردم این خطه دانست و تاکید کرد: شرکت مسئولان در نمازهای جمعه و دوشادوش مردم نشان از دینداری و خداپرستی آنهاست و وعلاوه بر این حضور مسئولان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه حاکی از توجه و اهمیت قائل شدن این افراد برای این فریضه واجب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار