برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری از اعتیاد در آموزش وپرورش ساوجبلاغ

خبرگزاری پانا:کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی اموزش وپرورش شهرستان ساوجبلاغ از برگزاری کارگاه های پیشگیری از اعتیاددر مدارس با حضور مدیران ، مشاوران ومربیان پرورشی خبرداد.

کد مطلب: ۲۳۳۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیده راضیه سادات رسول در خصوص برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار داشت:متأسفانه سن اعتیاد در کشور پایین آمده است. اگر این واقعیت تلخ را پنهان کنیم، مشکل حل نمی‌شود، با پاک کردن صورت مسئله نمی‌توان مانع از گسترش یا تخریب‌های اعتیاد در نسل جوانشد. این در حالی است که مافیای بزرگی در این زمینه فعالیت می‌کند و به صورت تشکیلاتی برای گسترش اعتیاد در بین جوانان ما تلاش می‌کنند.
وی افزود:مصرف مواد مخدر و اعتیاد در سنین جوانی یک زنگ خطر محسوب میشود و اقداماتی که در راستای پیشگیری از گسترش مواد مخدر صورت میگیرد باید استمرار داشته باشد از جمله تهیه و تکثیر بروشور و شروع کلاسهای آموزشی در مدارس برای نوجوانان انجام بگیرد.
سادات رسول گفت:ستاد مبارزه با مواد مخدر ، مهم ترین عامل پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان در مدرس را آگاهی معلمان ، مسئولان مدارس و اولیاء از طریق انجن اولیاء و مربیان و آموزش مهارتهای زندگی به دانش آموزان عنوان کرده است و به این منظور کارگاه آموزشی از سوی کارشناسی پیشکیری با عنوان پیشگیری از مصرف دخانیات در مدارس در تاریخ 3/3/93 الی 8/3/93 در سالن مرکز مشاوره رازی با حضور مربیان بهداشت ، مشاوران و مدیران مدارس برگزارشد.

کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی اموزش وپرورش ساوجبلاغ هدف از برگزاری این کارگاه ها را آشنایی همکاران با انواع مختلف مواد مخدر ونحو ه ی شناسایی دانش آموزانی که مبتلا می شوند ونحوه برخورد صحیح با این دانش آموزان و اقدام در جهت درمان آنها اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار