فرماندار شهرستان شیراز هشدار داد:

وجود اتباع بیگانه غیر مجاز یک تهدید بزرگ برای منطقه ده پیاله

خبرگزاری پانا: امیری گفت: وجود اتباع بیگانه غیر مجاز برای منطقه ده پیاله یک تهدید بزرگ است.

کد مطلب: ۲۳۲۲۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، مصطفی امیری در حاشیه بازدید از منطقه دهپیاله با اشاره به ضرورت پاکسازی این منطقه از حضور اتباع بیگانه غیرمجاز به عنوان یکی از خواسته های مهم و به حق مردم این محله اظهار داشت:باید هر چه سریعتر اتباع بیگانه غیرمجاز در منطقه محروم دهپیاله ساماندهی شوند.
فرماندار شهرستان شیراز وجود اتباع بیگانه غیر مجاز را برای این منطقه یک تهدید بزرگ دانست و افزود: اتباع بیگانه به بافت مناطق شیراز آسیب می رسانند زیرا علاوه براینکه فرصت شغلی بسیاری را از ایرانیان گرفته اند منجر به بروز مسایل و مشکلات امنیتی، اجتماعی،فرهنگی و بهداشتی برای منطقه و مردم شده است.
وی با اشاره به وضعیت نابسامان کارگاه های غیرمجاز در این منطقه ابراز داشت: برای پاکسازی منطقه دهپیاله از اتباع غیرمجاز و ساماندهی مشاغل غیرقانونی و کارگاه های غیرمجاز در این محله، مسئولان دستگاه های مرتبط باید عزم جدی داشته باشند.
رئیس شورای تامین شهرستان شیراز از تشکیل کارگروه تخصصی برای رفع مشکلات محله ده پیاله خبر داد و گفت: در این راستا باتعامل با 10 دستگاه خدمات رسان و اجرایی از جمله نیروی انتظامی، شهرداری شیراز و ... برنامه مدونی جهت رفع مشکلات خواهیم داشت .
وی تصریح کرد: شخصا مسائل و مشکلات این منطقه را تا حصول نتیجه و کسب رضایتمندی مردم در مدت زمان کوتاه رصد می کنم.
امیری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت قرار گرفتن بازدید از محلات محروم از بدو حضور در فرمانداری شهرستان شیراز خاطرنشان کرد: تا کنون بسیاری از مصوباتی که در بازدید از نقاط محروم مصوب شده به مرحله اجرایی و عملیاتی رسیده است.
گفتنی است فرماندار شهرستان شیراز به طور هفتگی از نقاط و محلات محروم شهرستان بازدید کرده و مسائل و مشکلات این مناطق را در قالب کارگروهی تخصصی مورد بررسی و قرار می دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار