فرمانده انتظامی استان تاکید کرد:

ضرورت ترسیم مثلث امنیت اقتصادی با مشارکت اصناف، مردم و پلیس

خبرگزاری پانا: سردار سجادیان گفت : در حوزه کاری خود مثلث امنیت اقتصادی را با حضور و مشارکت اصناف، مردم و پلیس ترسیم می کنیم.

کد مطلب: ۲۳۰۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سردار سیروس سجادیان در همایش گرامیداشت روز ملی اصناف بیان کرد: هنر ما باید براین باشد افرادی که درحوزه اصناف در راه انقلاب گام برمی دارند، در حوزه مدیرت کسب وکار صحیح هدایتشان کنیم تا اینکه موانع سر راهشان باشیم.
فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: امروزه در استان فارس عزیزانی که در اصناف مشغول به خدمت هستند بعنوان حامیان وحمایت کنندگان نیروی انتظامی بشمار می روند واز آنان بعنوان الگوهای امنیت در جامعه یاد می کنیم.
وی گواه موضوع را اعتمادی که مردم به آنان دارند دانست وافزود: امروزه آمار جرایم در بین اصناف کمتر از 1.10 درصد است ودرحالی است که آنان حامیان بی نام ونشان انقلاب هستند.
به عقیده سردارسجادیان اصناف نقش تاثیر گذاری در امر برقراری امنیت دارند زیرا آنها می توانند با رفتار شایسته امنیت هر محله رابرقرار کنند.
فرمانده انتظامی فارس بااعلام همکاری وایجاد تعامل بیشتر بین مسئولان اصناف گفت: نیروی انتظامی این آمادگی را دارد در هر زمانی که اعلام شود با افرادی که فاقد پروانه کسب هستند برخورد شود تا بتوانیم در شان سومین حرم اهل بیت (ع) گام برداریم.
وی یادآور شد: نیروی پلیس تلاش دارد در برقراری امنیت بیشتر کسب وکار مسئولان اصناف همانند گذشته همکاری بیشتری داشته باشد.
در ادامه سید محمود هاشمی ضمن انتقاد از موازی کاری برخی دستگاهها گفت: بهتر است کار اصناف به خودشان واگذار شود چرا که رقابت صنفی بسیاری از مشکلات را حل و فصل خواهد کرد.
رئیس مجمع امور صنفی شیراز افزود: این موازی کاری ها ما را به ستوه آورده، اگر اصناف هستند و به آنها اعتماد داریم پس علت فعالیت غرفه ها و بازارچه های دیگر مجموعه ها و دستگاه‌ها چیست؟
وی اظهار کرد: امروز برای راه اندازی واحدهای تجاری و دادن مجوز تجاری با اتاق اصلا هماهنگی و مشورت نمی شود و بدون توجه به اینکه در فلان منطقه این نوع فعالیت صنفی نیاز است یا خیر مجوز صادر می شود.
وی گفت: همین اقدامات باعث شده که امروز تعداد واحدهای صنفی شهر شیراز هشت برابر بیش از نیاز این شهر باشد.
هاشمی اضافه کرد: در برخی کشورها به ازای هر 200 یا 300 نفر یک واحد صنفی وجود دارد در حالی که در شیراز به ازای هر 22 نفر یک واحد صنفی فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار