تأکید وزیر ورزش بر توجه به حواشی در واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری پانا:عضو هیأت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس گفت: وزیر ورزش و جوانان در نشست مشترک با فراکسیون ورزش مجلس بر توجه به حواشی در واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تأکید کرد.

کد مطلب: ۲۳۰۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد

فارس نوشت:

حسین گروسی نماینده مردم شهریار با اشاره به جلسه فراکسیون ورزش مجلس با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در این جلسه موضوع واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که وزیر ورزش در این ارتباط تأکید داشت که باید حواشی واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی نیز مورد توجه قرار گیرد و اینگونه نباشد که پس از واگذاری این دو باشگاه، اداره آن با مشکل مواجه شود.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی نیز از دیگر مسائل مورد بحث در جلسه امروز بود که وزیر ورزش در این راستا این توقع را داشت که یک درصد از بودجه شرکت‌های دولتی و وزارتخانه‌ها برای پروژه‌های نیمه‌تمام به وزارت ورزش اختصاص پیدا کند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون‌ ورزش مجلس خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مقتدرانه تیم‌های ملی فوتبال و والیبال در مسابقات جهانی، نمایندگان در این نشست خواستار حمایت بیشتر وزرات ورزش و جوانان از ورزشکاران در مسابقات جهانی و آسیایی و تقویت آنها شدند.

گروسی در پایان تصریح کرد: به دلیل ضیق وقت، فرصت لازم برای بحث و بررسی موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها فراهم نشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار