مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در گفتگو با پانا:

انشا،کتابخوانی و گفتگو برند فعالیتهای تابستانی هستند/˝هر دانش آموز یک مهارت˝شعار فعالیت های تابستانی

خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: انشا ، کتابخوانی و گفتگو که سه مطالبه رئیس جمهور درآغاز سالتحصیلی جاری است باید به عنوان برند فعالیت های تابستانی قرار گیرند.

کد مطلب: ۲۲۹۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گفتگوی اختصاصی با پانا با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اظهار داشت: هر دانش آموز یک مهارت شعار فعالیت های تابسانی گرامیداشت سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادی است.

وی در خصوص مهارت آموزی دانش آموزان در فعالیت های تابستانی گفت: دانش آموزان مهارتی را یاد می گیرند که به شکلی از اشکال در بخشی از واقعیت های زندگی به درد آنها بخورد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: امسال آموزش و پرورش تلاش می کند، خروجی فعالیت های تابستانی سال 1393 آشنایی ولو حداقلی دانش آموزان با یک مهارت باشد.

ویبا اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان افزود: در تابستان جاری بیش از 1000 پایگاه جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در سطح استان فعالیت می کند.

پاشایی گفت: از دانش اموزان مناطق محروم هم نباید غافل شد وبا برنامه های با نشاط و جذاب بتوانیم آنان را برای شروع سالتحصیلی جدید آماده نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار