هیچ سؤال امتحان نهائی آموزش وپرورش لو نرفته است

خبرگزاری پانا:رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: امنیت سؤالات امتحان نهایی کاملا تأمین شده و هیچ سؤال امتحانی لو نرفته است.

کد مطلب: ۲۲۸۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد

باشگاه خبرنگاران نوشت:

عبدالرسول عمادی در خصوص امنیت سؤالات امتحانات نهایی ، گفت: امنیت سؤالات امتحان نهایی کاملا تأمین شده و شاهد لو رفتن هیچ سؤالی نبودیم البته مدعیانی در این مورد وجود داشتند که با بررسی‌های بسیار متوجه شدیم آنان شیادانی هستند که قصد فریب افراد ساده را داشته‌اند و امنیت سؤالات به هیچ وجه مخدوش نشده است.

وی در ادامه با اشاره به علل امنیت بالای سؤالات امتحان نهایی افزود: سؤالات تحت نظارت به استان‌ها ارسال می‌شود و در استان‌ها نیز سؤالات در فاصله زمانی بسیار کم از اتاق‌های تکثیر به سالن اجرا فرستاده می‌شود بنابراین فاصله زمانی آنقدر کوتاه است که امکان لو رفتن سؤالات وجود ندارد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش همچنین اظهار داشت: اقدام امنیتی دیگری که امسال در امتحان نهایی صورت گرفت این بود که در روزهایی که امتحانات پایه‌ی سوم متوسطه برگزار می‌شد امتحانات نهایی پیش‌دانشگاهی را نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شاهد هیچ موردی در خصوص لو رفتن اصل سؤالی نبودیم،‌ تصریح کرد: کسانی بودند که با فروختن سؤالات جعلی سعی در فریب دانش‌آموزان را داشتند ولی هیچ موردی در خصوص لو رفتن اصل سؤال مشاهده نشده است البته مواردی وجود داشته که مرکز حراست وزارت‌خانه پیگیری‌های امنیتی لازم را انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار